CASA RINALDI – Top Branduri 2021

Produsele Casa Rinaldi au o istorie veche şi, de mai mulţi ani încoace, fac istorie și în țara noastră. De 10 ani sunt aici și nu există moldovean îndrăgostit de bucătăria italiană care nu cunoaște măcar ceva, bunătățile lor. Prin abordare deosebită au demonstrat că își doresc să fie mai mult decât parteneri sau simpli furnizori. Grija pentru activitatea pe care o fac, le-a permis să atingă rezultate răsunătoare. Cine își putea imagina că în acest timp, relativ scurt, Casa Rinaldi în Moldova se va încadra în Top 5 din 115 țări ale lumii?!

Deja, nu mai e nevoie să zbori la Roma pentru a savura o pizza Margherita sau o pasta bologneză. Acum ai toate produsele proaspăt venite direct din Italia. Trebuie doar să îți faci plinul la Casa Rinaldi, să te lași ghidat de chef „e basta”. Buon appetito!

cu 0 %
mai mult decât în 2020

ISTORIE ȘI SUCCES

Casa Rinaldi este lider în industria alimentară la nivel mondial, cu o experiență de mai bine de 42 de ani, prezentă în peste 115 țări. Brandul cu viitor de renume internațional se năştea în Italia anului 1979, ca să ajungă şi în Moldova în 2011. Originalitatea produselor e redată prin tradiție și moștenirea unor rețete din cele mai indepărtate timpuri. Ingredientele vin de la ferme agricole selectate cu mare atenție și supuse unor procese unice de prelucrare. Supravegherea permanentă a calității și lipsa conservanților asigură un gust cu adevărat natural produselor.

OBIECTIVE ȘI REUȘITE DIN 2021

Peste 1 milion de produse – distribuție în țară.

  • Circa 20.000€ – investiție în promovare.
  • S-a înregistrat o creștere importantă, în comparație cu anul precedent.
  • Scopul principal a fost noua abordare – mai puţin profit în buzunarele fondatorilor, în schimb

transformarea brandului Casa Rinaldi în favoritul clienţilor care preferă un produs autentic italian.

PROVOCAREA ANULUI

HORECA a fost un sector grav afectat de pandemie. Respectiv, aceasta a fost cea mai accentuată provocare a anului 2021. În ciuda totalei incertitudini în toate domeniile, mărirea cifrei de afaceri devine o adevărată provocare pentru Casa Rinaldi.

REALIZĂRI

În pofida unui an deloc ușor, Casa Rinaldi şi-a crescut cu 25 la sută portofoliul de clienți din sectorul HORECA, înregistrând o majorare cu 11% a celor din retail și oferind peste 900 de produse disponibile.

Apariția produselor noi și restilizarea ambalajelor Casa Rinaldi din anul 2021, a fost în număr crescător, având peste 15 produse noi și 5 produse la care s-a schimbat ambalajul, făcându-l mai convenabil în gramaj, dar totodată și mai ușor de întrebuințat în bucătărie.

PROMOVARE

Este adevărat că anul ce tocmai s-a încheiat nu a fost unul deschis pentru mari oportunități de promovare, însă Casa Rinaldi a reușit să facă un pas enorm și cu succes în domeniul marketingului. A avut parte de câteva evenimente, petreceri, gale, aniversări, lansări de produse și deschideri de restaurante. La fel, a legat diverse colaborări, apariții la TV, în presa scrisă, cât și pe online.

Totuși, cea mai răsunătoare a fost atât emisiunea „Lupta-n Bucate”, cât și noua campanie de marketing strategic promovată de Casa Rinaldi internațional, pe rețelele de socializare Instagram și Facebook.

SLOGAN

Casa Rinaldi „trezește” italianul din tine!

CUM VA FI 2022?

Cel puțin își doresc să repete creșterea economică din anul trecut. Speră la o prezență mai activă pe toate rețelele, să deservească mai multe restaurante, săli de festivități din toată țara, să mărească numărul de produse și, cel mai important, să cucerească mai mulți consumatori, aducând în casele lor gustul italian. Bineînțeles, să se obțină mai multă LIBERTATE și să fie cât mai scurt drumul spre NORMALITATE!

Abonează-te la articolele

Vip Magazin