DULCINELLA – Top Branduri 2021

Compania Dulcinella a fost lansată în 2005, având ca scop producerea și realizarea în rețeaua Linella a produselor de cofetărie și patiserie. Începând cu anul 2010, compania începe să-și dezvolte propriile magazine de firmă. Tot atunci lansează producerea specializată a tortelor la comandă pentru evenimente. Astăzi, Dulcinella se poate mândri cu cele mai multe torturi realizate la comandă pentru consumatorii locali. Cel mai mare tort produs de cofetari profesioniști, sculptori și pictori a cântărit peste 130 kg.

Peste 0
de clienți deserviți în 2021 doar în rețeaua din Moldova

SLOGAN

„Ziua ta un pic mai dulce” este sloganul lor pentru produsele ce vor satisface orice gust în fiecare zi: dulci, mai puțin dulci, cu fructe, ciocolată, cremoase, acrișoare, crocante, vegane/ rawvegane, de post, fără gluten, fără zahăr, fără lactoză, sărate (gama TO GO), chiar și iuți (ciocolată cu ardei iute). Indiferent de alegere, produsele Dulcinella sunt create pentru a celebra emoțiile sincere și trăirile unice alături de cei dragi.

„Creăm amintiri delicioase” este sloganul pentru gama „Tort la comandă”. Deoarece fiecare eveniment are un moment culminant, Dulcinella și-a propus ca acesta să fie – TORTUL.

PROVOCĂRI

Anul 2021 a venit cu mari provocări. Una dintre acestea a fost de a face față incertitudinii create de pandemie și de a rămâne alături de clienții săi pentru a le face ziua mai dulce, lansând săptămânal câte un produs nou.

PROMOVARE

Despre Dulcinella se vorbește oriunde, poate fi văzută la TV, online și auzită la radio. Cea mai răsunătoare campanie publicitară în anul 2021 a fost cea pentru „Seria de autor” reprezentată prin spoturile „Mie-mi place de Constantin/Ion/Maria/Ana”.

REALIZĂRI

Cea mai importantă realizare e deschiderea a douăzeci de magazine în România și două în Moldova ajungând la nr 53.

În 2021 au continuat extinderea seriei cu nume „Seria de autor“, și au lansat seria „Rețete de vedete”, au lărgit gama „TO GO” și au startat serviciul de livrare rapid. Nu în ultimul rând, și-au propus să trezească spiritul de responsabilitate al clienților față de ecologie, înlocuind treptat ambalajele din plastic cu cele din hârtie.

Echipa de cofetari, cu o experiență de peste 15 ani în domeniu, rămâne a fi una dinamică, profesionistă și cu o responsabilitate enormă față de produsul oferit consumatorului.

DESPRE SCOPURI ȘI PLANURI ÎN 2022

În 2022, continuă extinderea rețelei inclusiv prin sistemul de franciză. Conceptul de colaborare cu Dulcinella este unul foarte simplu, transparent și la baza lui stă încrederea și beneficiul reciproc.

De asemenea, fondatorii companiei doresc să celebreze deschiderea celor 50 de magazine lansând un proiect social de susținere a talentelor printre copii. Astfel, Dulcinella va susține 50 de copii ce nu-și pot dezvolta talentul din cauza situației financiare.

În 2021, am decis să ne asumăm mai multe responsabilități, dezvoltând compania conform principiilor noastre de viață. Cei care au venit în echipa noastră în 2021, sunt persoane care dau dovadă nu doar de profesionalism, dar și de bunătate, dăruire și optimism. Astăzi ne bucurăm să avem o echipă tânără, prietenoasă și cu aspirații senine. Privim în aceeași direcție, însă fiecare are un cuvânt de spus, ceea ce ne ajută să creștem și să ne poziționăm pe locurile de frunte în domeniu.

Nicolae și Cătălina POJOGA

FONDATORI DULCINELLA

Abonează-te la articolele

Vip Magazin