Ecaterina Sergheevici – Omul Anului 2021

Fişier

CEO Morphine Fashion, Designer

Data și locul nașterii:16.06.1985, Chișinău

Studii: USM, Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării

Coordonare: Ludmila Zubco

Foto: Arhiva personală

Epatează prin tot ce face, creează fără cusur, muncește pentru visul ei și nu urmează tendințe. Este despre omul din spatele unui brand molipsitor, Morphine Fashion, Ecaterina Sergheevici. Anul 2021 i-a adus noi colaborări, defileuri pe podiumuri mondiale și planuri mult mai ambițioase de viitor.

Moda ca un drog

Pe piața globală a industriei modei au început să apară noi oportunități. În cea de-a doua parte a anului 2021 ne-am pomenit cu mai multe propuneri de colaborare. Lumea a început să-și ia rămas bun de la pandemie și să privească spre viitor, căutând noi idei de dezvoltare. Deși pandemia a lăsat o amprentă uriașă pe piețele mondiale, a eliminat, de asemenea, și o mulțime de lucruri inutile. A separat piețele și a creat noi platforme de tranzacționare – pe direcția online, desigur.

La mijlocul anului 2021, brandul Morphine Fashion a fost descoperit de un cumpărător al unei corporații americane, foarte influente, lider pe piața online din SUA după vânzări în industriile modei și stilului de viață. După luni de negocieri și calcule, am semnat un contract de cooperare.

Podiumuri noi cucerite de Morphine Fashion: NYFW, Los Angeles Fashion Council Week, Monaco Private Fashion Show, Private Pop Up show San Francisco, Private Pop Up show for buyers Dubai.

Brandul are deja propriul ADN – ceva care îl caracterizează și îl distinge, ceva care nu îl lasă să se piardă pe umerașele showroom-urilor lumii. Direcția noastră înclină spre modelele clasice, din vremea ”old Hollywood” – alegem o croială pe înțeles, cu mare accent pe broderie și detalii de designer. Nu sunt inspirată de tendințe, ci de locuri, evenimente și, desigur, solicitările îndrăznețe ale clienților mei.

Dacă spun că fac ceea ce îmi place foarte mult, poate părea banal, dar fiecare persoană de succes din această lume, va spune că anume aceasta este puterea succesului. Am ambiții foarte mari și știu cum ar trebui să se dezvolte afacerea mea și cum ar trebui să fie brandul meu în 2-3 ani. Eu nu joc un rol în business – aceasta este munca vieții mele. Morphine Fashion este ceea ce mă deosebește de alți designeri – știu exact ce, cum și de ce o fac.

Moda nu te plafonează. Pe când eram la Facultatea de Jurnalism, făceam deseori exerciții de asociere – acestea te ajută să descoperi un alt mod de a gândi, mult mai profund, fraze mai îndrăznețe, cu nuanțe semantice deosebite. Ce ține de numele brandului meu a fost la fel, ,,moda este ca un drog” – suntem dependenți de tot ce e frumos, cu toții ne dorim să fim mai buni, mai puternici, mai atrăgători, nu avem suficiente rochii în garderoba noastră, ne dorim mereu – MAI MULT.

,,Cine este clientul meu” – la fiecare 3 luni, compania mea primește un rezultat al analizelor bazate pe statisticile cumpărăturilor de pe site, dar și de o altă serie de factori. Judecând după Analitics, în ultima jumătate de an, clientul meu a fost o femeie cu vârsta cuprinsă între 28-45 de ani, bogată, care duce o viață socială vibrantă. Am format și un mic grup de clienți care au card de fidelitate, cu reducere personalizată și drept la sistemul ,,Atelier”.

Gândirea face diferența. Oricât de mult ne-am dori să unim femeile într-o anumită categorie, ținând cont de psihologia ei, nu vom reuși niciodată. Suntem toate diverse și ne ghidăm după idei absolut diferite atunci când alegem o ținută. Dacă există o singură calitate care îi unește pe toți clienții noștri, aceasta este dorința de a se arăta lumii, de a se prezenta în fața societății, de a lăsa în urmă o amintire puternică și o amprentă strălucitoare.

Avem planuri de anvergură! Sistemele de integrare a mărcii deja au fost planificate până la sfârșitul anului 2022, acum ne extindem echipa de croitorese și noile tehnologii. Ne pregătim de sezonul toamnă-iarnă și pentru cea mai aglomerată săptămână a anului din industria modei. Vom începe să lucrăm cu noi showroom-uri din Dubai, Israel, Miami. În industria modei, dacă vrei să reușești, trebuie să fii mereu pe creasta valului, să obții noi cunoștințe în fiecare zi, să înveți noi abilități, să înțelegi sistemul de vânzări online, să urmezi tehnologia – acest lucru este acum extrem de important. În general, acesta este un proces de antrenament destul de solicitant și de lungă durată care, fără îndoială, cu diligență și entuziasm puternic – va da roade.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin