ENAGIC – Top Branduri 2021

Compania Enagic a fost fondată în 1974, iar în Moldova Lia Pogolșa și întreaga ei echipă au început promovarea în 2019, astfel toți doritorii au putut direct afla mai multe informații despre beneficiile Apei Kangen. Prin intermediul lor, clienții au putut achiziționa dispozitivul direct de la compania Enagic, cu sediul de distribuție oficial în Europa  DusseldorfGermania sau alte oficii din alte țări/continente. Datorită efectelor benefice ale acesteia, tehnologia de producere a apei Kangen™ a fost aprobată de către Ministerul Sănătății și prevenției din Japonia. Kangen înseamnă „întoarcerea la origini, la începuturi”, la starea originală, echilibrată, alcalină şi sănătoasă. Merită să încerci!

Vânzări de 0 $

VIAȚA ȘI SĂNĂTATEA

Anul 2021 pentru brandul Enagic a însemnat un nou pas important în etapa de creștere pe o nouă piață de consumatori din Moldova, și anume s-a constatat că adepții unui mod de viață sănătos și familiile tot mai mult investesc în sănătatea lor pentru a o păstra și preveni alte boli.

Dacă pe piață acest brand internațional se dezvoltă și comercializează în toată lumea acest dispozitiv ce produce şapte ape cu proprietăți benefice, în Moldova sunt prezenți de câțiva ani.

EFECTUL PANDEMIEI

Anul 2021 a însemnat cea mai mare provocare pentru echipa de aici, ca să înțeleagă că încă au foarte mult de lucru cu potențialii consumatori, pentru a conștientiza rolul apei în organism și alegerea unei ape de calitate, contribuția fiecăruia dintre ei pentru a salva planeta în evitarea consumului produselor și apelor îmbuteliate în plastic dăunător sănătății și grijii față de propriul corp cu cele mai simple eforturi: mâncare sănătoasă, apă de calitate, sport, somn și dragoste.

PROMOVARE ȘI STRATEGIE

Încercările întregii echipe de a promova acest proiect cu unele strategii standarde aplicabile pentru majoritatea brandurilor nu au dat rezultatul așteptat. De aceea, echipa din Republica Moldova a ales ca fiecare consumator de apă să facă decizia dacă merită să-și schimbe apa pe care o bea zilnic sau continuă cu aceleași obiceiuri. Cei care s-au interesat acum 1-2 ani, revin să cumpere, fără a aștepta argumente sau efortul de a-i convinge. Acest dispozitiv medical în țara de origine Japonia, nu se poate compara cu oricare alte filtre, pentru că deja include un filtru încorporat, însă procesul cel mai important este procesul intern de electroliză pe baza celor 8 plăci de titan pur medical 99,97%, învelit cu platină. Prin acest proces, apa după filtrare prin filtru mecanic, se descompune în Apă Acidă și Apă Alcalină. Datorită acestui proces, apa capătă calități complet diferite, prevenind multe probleme de sănătate care pot apărea.

Cea mai bună promovare pentru acest produs a fost testarea gratuită. Toți doritorii care au lăsat cereri, au putut testa gratuit la ei acasă dispozitivul Enagic, pentru a vedea rezultatele și beneficiile apei antioxidante, alcaline și microstructurate.

TREND PRODUCT

Brandul ENAGIC face parte din categoria produselor TREND PRODUCT, produselor pe care puțini le au acum și toți le vor avea curând. Exact cum au evoluat produsele smartphone, așa va evolua și acest produs din categoria smart home. Produsul TOP vânzări, Leveluk K8 a ajuns deja și în Republica Moldova și înregistrează cele mai multe solicitări pentru cel mai performant model de dispozitiv.

LOCAL ȘI INTERNAȚIONAL

Pentru a promova acest brand, echipa Liei Pogolșa a optat pentru strategii combinate de marketing locale și internaționale, astfel au reușit să gestioneze vânzări pentru clienți din Europa, America și Asia. Din Chișinău, ea cu întreaga echipă promovează produsele companiei ENAGIC în majoritatea țărilor din Europa, în America și câteva țări din Asia. Online, își permit să promoveze activ în câteva limbi, fiecare țară sau reprezentant din echipă având toate instrumentele necesare: site, pagină Instagram, pagină de Facebook, Youtube și alte rețele sociale. Obiectivul următorilor doi ani este să poată crește și oferi suport informațional, instruire și lansare a 100 noi distribuitori în toată lumea. Întreaga echipă de profesioniști au înțeles puterea acestui brand la nivel global și necesitatea acestui produs, inclusiv și pe piața din Republica Moldova, care urmează să aibă o creștere accelerată.

SCHIMBĂ APA

Cea mai simplă și răsunătoare campanie: „Schimbă-ți apa, schimbă-ți viața!”. Prin acest mesaj compania transmite valorile ei și fiecare persoană rămâne să facă alegerea pentru sănătatea sa.

FONDATORUL ȘI ISTORIA

În septembrie 2019, Lia Pogolșa a avut oportunitatea de a merge împreună cu medicul nutriționist dna Galina Tomaș la București, unde l-a cunoscut personal pe fondatorul japonez dn. Hironari Oshiro. Din acel moment a decis să lanseze pe online acest brand cu o pagină de Facebook și Instagram, pentru a fi utilă pentru mulți alți doritori din Republica Moldova. Neavând încă dispozitivul acasă, a studiat toată informația pentru a cunoaște tot ce i-ar putea ajuta să promoveze. La cei 81 de ani, fondatorul companiei continuă să susțină alte țări unde se deschid noi birouri și participă la evenimentele globale de lansare.

Timp de doi ani, studiind acest domeniu în profunzime și lucrând cu toate departamentele companiei din Europa, îmi permit astăzi să merg oriunde în lume și să clonez și acolo ceea ce am făcut deja. Personal am vizitat biroul oficial din Paris, unde am organizat un seminar pentru doritori, am vizitat biroul din Roma, vorbesc 5 limbi străine și comunic cu parteneri și potențiali clienți din toate colțurile lumii. În anul 2022 ne dorim ca și în Republica Moldova acest dispozitiv să fie la fiecare clinică, centru de sănătate și fiecare a zecea familie, deoarece sănătatea este primordială.

Lia POGOLȘA

DISTRIBUITOR OFICIAL ENAGIC

Abonează-te la articolele

Vip Magazin