INAMSTRO – Top Branduri 2021

Povestea de succes a celor de la Inamstro a început în anul 2006, când au tăiat panglica primelor edificii industriale internaționale. Apoi, au continuat cu cele rezidențiale, comerciale și spații de birouri Premium. Totul însă a prins contur datorită pasiunii imense pentru construcții a proprietarilor, care repede a dus la formarea unei echipe de oameni sârguincioși și dedicați activității lor. Împreună, au pus bazele unui nou sistem de dezvoltare imobiliară, extins la moment în 4 țări ale lumii. Anul 2021 le-a oferit noi direcții de dezvoltare. Au finalizat proiecte urbane uimitoare în Iași, iar acasă au reușit să dea viață unor complexe rezidențiale unice.

0
Inamstro prezent în 4 țări

STIL PRIN CALITATE

Este sloganul și filozofia companiei Inamstro. Acest mod de gândire și atitudine față de munca pe care o fac stă la baza dezvoltării fiecărui proiect și reprezintă modalitatea de manifestare a propriului stil prin calitate. Pentru anul 2022, motto-ul principal al companiei rămâne a fi „Nimic fără Dumnezeu”. Fiecare zi le oferă lecţii care le reconfirmă încrederea că fără credință nimic nu este posibil. 

EXTINDEREA ÎN ROMÂNIA

Una dintre cele mai mari provocări ale anului 2021 a fost integrarea pe piața imobiliară din România. Așa cum notorietatea se clădește pas cu pas, cu fiecare proiect finalizat cu succes, dezvoltatorul a câștigat încrederea audienței ieșene. Premisa a fost focusarea atenției pe soluții care mereu aduc rezultate pozitive.

Anul acesta, compania Inamstro a reușit să facă încă un pas spre extinderea sa în domeniu, continuând lucrările de construcție în ansamblurile „Zorilor” și „Azimut Copou” din Iași. De asemenea, au demarat o serie de lucrări de reabilitare urbană în cartierul Frumoasa din Iași. În parteneriat cu Primăria Municipiului Iași, au contribuit la îmbunătățirea spațiilor verzi prin plantarea a 250 de specii de copaci, au efectuat lucrări edilitare de reabilitare a infrastructurii din cartierul cu același nume. Un exemplu frumos de dialog constructiv și parteneriat strategic dintre municipalitate și dezvoltator. 

PROIECTE AMBIȚIOASE ÎN REPUBLICA MOLDOVA

În 2021, au fost predate în exploatare mai multe proiecte imobiliare: ansamblul Avram Iancu, unele blocuri din complexul rezidențial Liviu Deleanu, ansamblul rezidențial Alecu Russo și blocul locativ Constantin Stere. De asemenea, a fost lansată construcția ansamblului de lux Constantin Stere 2 — unicul proiect cu vedere panoramică spre două parcuri simultan „Dendrarium” și „Valea Morilor”. Tot anul acesta, a fost lansat proiectul United Properties, care oferă spații de afaceri spre chirie, gestionate de profesioniști în cele mai bune locații ale orașului. De asemenea, dezvoltatorul a pus la dispoziție o ofertă investițională exclusivă: metoda de achitare în rate pe 5 ani, cu 30% prima rată, fără gaj, doar cu buletinul, pentru oficiile de lux de la Eminescu Offices, pentru cei care vor să dezvolte afaceri cu pretenții emblematice în centrul istoric al orașului. Tot anul acesta, a avut loc lansarea celui mai modern complex rezidențial de la Botanica — NEWTON HOUSE Grădina Botanică. 

BRANDINGUL ESTE DESPRE CINE EȘTI TU

Inamstro consideră că brandingul corporativ puternic trebuie să înceapă de la cel mai simplu loc de muncă. Deoarece brandingul nu este doar despre promovare și PR, ci despre tot ceea ce spui și faci, zi de zi, începând de la etapa de construcție, angajați și terminând cu recomandarea clientului. Mai mult, promovarea trebuie să fie făcută consecvent, nu doar când compania are ceva de anunțat. Astfel, brandul Inamstro şi-a extins strategia de promovare pe toate direcțiile. Pornind de la cultura internă a companiei, la comunicarea online, evenimente, precum și acțiuni concrete de responsabilitate socială. Focusul principal din acest an fiind crearea unui ADN al brandului pe plan internațional. 

O altă direcție importantă în promovare a fost campania cu genericul #CeFrumosEștiChisinau! Dincolo de vizibilitatea brandului, scopul inițiativei este de a inspira oamenii să facă lucruri frumoase ACASĂ. 

ÎN DOMENIUL CONSTRUCȚIILOR NU E LOC DE COMPROMISURI

În 2022, Inamstro își propune să construiască cu dedicație și pasiune noi proiecte imobiliare.

Obiectivul principal rămâne în continuare respectarea obligațiunilor față de parteneri, angajați, clienți și societate. Un alt vector este investiția în calitate, pentru că în construcții nu este loc de compromisuri: de la soluții arhitecturale moderne, standarde de calitate europene, inovații tehnologice, materiale de construcții sigure și, desigur, noi oportunități de dezvoltare și extindere.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin