KAUFLAND – Top Branduri 2021

Kaufland face parte din Grupul Schwarz și este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.350 de magazine în 8 țări (Germania, Cehia, Slovacia, Croația, Polonia, România, Bulgaria și Republica Moldova). Încă din prima zi, de la deschiderea primului magazin în 1968, în Bancknang, compania s-a focusat pe necesitățile clienților, îmbunătățind în permanență procesele de lucru și sortimentul, pentru a corespunde celor mai înalte cerințe și standarde.

0 mln MDL
investițiile Kaufland în Republica Moldova

CU FIECARE ACȚIUNE, KAUFLAND FACE LUMEA MAI BUNĂ

Performanța, dinamismul și corectitudinea sunt valorile Kaufland puse la baza fiecărei decizii asumate. Cu fiecare acțiune, Kaufland face lumea un pic mai bună, demonstrând că implicarea face diferența.

Kaufland Moldova este mai mult decât un magazin, este un vecin, un prieten și un partener de încredere. La moment sunt înregistrate peste 4000 de articole achiziționate de la furnizori și producători locali, fapt ce confirmă angajamentul companiei privind dezvoltarea parteneriatelor durabile cu partenerii locali.

PANDEMIA – O LECȚIE DE EMPATIE

După 2020, care a fost un an incert și plin de provocări, anul 2021 le-a adus mai multă siguranță în acțiuni. Au devenit mult mai „căliți” și mai pregătiți, dar în același timp, destul de flexibili pentru orice schimbări imprevizibile. Pandemia le-a oferit o lecție de empatie și grijă. Relațiile cu cei apropiați, clienți, colegi, parteneri, furnizori au devenit mult mai statornice.

PERSPECTIVE OPTIMISTE

În pofida situației pandemice, planurile de investiții Kaufland în Republica Moldova au continuat, conform strategiei deja existente, dar într-o perspectivă mult mai ambițioasă și optimistă. Au fost deschise 3 magazine, în Ungheni, Comrat și Chișinău. Astfel, au fost create peste 270 locuri noi de muncă în țară. În același timp, s-a lansat construcția magazinului Kaufland în Orhei și celui de-al patrulea magazin în Chișinău.

Doar în anul financiar 2020, investițiile companiei în Republica Moldova depășesc cifra de 658 milioane MDL, ceea ce reprezintă 72,9 milioane MDL taxe și impozite achitate la stat.

PROIECTE RESPONSABILE

Să faci un business profitabil și performant doar în termeni financiari nu este suficient. Miza Kaufland este să genereze acel „bine” de care să profite toți stakeholderii: clienți, parteneri, comunitate, mediu, societate.

Își doresc să devină acel pilon solid, prin care să susțină și să construiacă obiceiuri sănătoase pe termen lung. În acest sens, reciclează, reutilizează, investesc în educație, cultură, sprijină comunitățile și susțin inițiativele ecologice. Astfel, în 2020, alături de instituțiile și ONG-urile partenere, au reușit să desfășoare în Republica Moldova o serie de proiecte de responsabilitate socială în valoare totală de 4,8 milioane MDL.

KAUFLAND – ANGAJATOR DE TOP

În 2021, după cei aproape doi ani de prezență pe piață, Kaufland a devenit primul retailer din țară care a obținut certificarea internațională – „Angajator de TOP” (Top Employer) în Republica Moldova. Totodată, pentru al treilea an la rând, Kaufland a obținut certificarea „Angajator de Top” în Europa, dovedind astfel că angajații sunt o prioritate pentru companie și că atingerea performanței, inclusiv la nivelul grijii pentru oamenii din Kaufland, a devenit deja o tradiție.

CAMPANII

„Un gest mic cu impact mare” – în contextul pandemic a fost lansată campania de vaccinare. O altă inițiativă se referă la prima campanie anti-risipă alimentară – „Atenție Delicios”. Prin aceasta, compania își propune ca până în 2030 să reducă cu până la 50% risipa alimentară din toate magazinele și să crească nivelul de conștientizare al acestui fenomen în rândul consumatorilor.

În cadrul ediției „La La Play” 2021, Kaufland și-a propus să ofere oamenilor un moment de respiro, de revenire la iubire, optimism și bucuria de a trăi.

OBIECTIVE

Retail-ul este un domeniu extrem de dinamic care presupune multă atenție la nevoile și interesele consumatorilor. Astfel, obiectivul companiei rămâne a fi menținerea unui ritm organic de creștere, în linie cu planurile și toate proiectele demarate.

Într-o lume plină de provocări și dinamism, în 2021 am continuat să demonstrăm că implicarea face diferența, prin acțiuni concrete și proiecte ce contribuie la dezvoltarea comunității în care lucrăm. Această atitudine este firească pentru noi, pentru că înțelegem rolul pe care îl avem nu doar în business, ci și în societate – schimbările pe care le producem și impactul pe care îl avem în viețile clienților, partenerilor, angajaților și furnizorilor noștri. Vom continua să facem acest lucru și în 2022, ghidați de corectitudine, profesionalism și mult suflet, pentru noi și pentru generațiile viitoare, aici, în Republica Moldova.

DONA RĂPCIUGĂ

DIRECTOR EXECUTIV KAUFLAND MOLDOVA

Abonează-te la articolele

Vip Magazin