Olga Darneţcaia: „Strategia este sfântă” | #40under40

Director comercial Niagara Fitness Club

• Domeniul de activitate: Industria de fitness și agrement

• Rezultatul care te face mândră: Echipa

• Cifra reprezentativă: 3500 de clienți

Text: Rodica Ciorănică •

Foto: Victoria Wonka

Olga Darnețcaia este omul care gestionează procese, echipe, idei şi soluții pentru a menține în topuri cel mai cunoscut club de fitness din țară, Niagara Fitness Club. E o afacere ce a ajuns la vârsta majoratului, iar drumul spre acest succes a fost pavat şi de profesionalismul Olgăi, sau, cum se mai spune, e omul potrivit, la locul potrivit.

Am o meserie frumoasă și care mă inspiră să generez noi proiecte în cadrul clubului nostru. Niagara nu este doar despre sănătate, frumusețe, sport, e mai mult decât atât. Vorbim despre valori bine înrădăcinate în filosofia noastră, a oamenilor de aici.

Îmi place să construiesc strategii, să setez diverse sarcini, să zidesc de la zero idei noi… Mă ajută și spiritul meu perseverent, recunosc!

Marketingul este capul, iar vânzările – gâtul! Strategia este sfântă, în caz de eșec se face risipă nu doar de bani, dar și de timp nervi… Dar noi construim planuri reale, practice și pragmatice pentru a obține rezultatul scontat.

În fiecare an implementăm inovații, ne place să fim mereu cei mai buni, să aducem un suflu modern și de ultimă oră, totul fiind direcționat spre confortul clienților fideli, dar și celor noi.

Sintagma „dezvoltare personală” mă inspiră să descopăr noi domenii, oameni, să învăț și să modelez calități. Sunt în zodia Săgetătorului, țintesc doar spre scopuri mărețe. M-am asociat cu un nume sonor al cărui slogan este: „Mereu primii”. Domnul Pincevshi, fondatorul clubului, e pentru noi o sursă inepuizabilă de idei, tinde să fie cu un pas înaintea altor competitori.

Planul nostru strategic a fost de a majora numărul de clienți și, respectiv, al veniturilor. Și, nu în ultimul rând, parcursului nostru spre segmentul Premium.

În anul 2018 aveam un portofoliu de 2800 de clienți și ni se părea apogeul, apoi – 3000, 3200 și acum – 3500. Cred că este punctul culminant pentru că a fost extins și numărul de vestiare la categoria Premium pentru femei, bărbați, copii și adolescenți.

Performanțele ne inspiră și ne fac să mișcăm mai ușor carul din loc!

Succesul clubului a fost posibil datorită unei planificări corecte. Am fost inspirația pentru multe alte afaceri de profil din țară. Am fost primii, suntem și vrem să ne menținem pe poziția aceasta!

Dacă aș da timpul înapoi, nu aș schimba nimic. Eșecurile m-au călit, am învățat și am mers mai departe. Sunt un om ambițios, analizez la rece și fără emoții, îmi place munca mea și acest fapt mă motivează.

Echipa mea o asociez cu degetele de la mână! Suntem uniți, avem aceleași viziuni. Am creat un climat prietenos pentru angajați pentru ca ei să vină cu drag la job, chiar dacă e zi de weekend.

Evenimentele din ultimii trei ani ne-au făcut să aducem la club o atmosferă inspirată din familie, unde e cald și bine, frumos, cu personal prietenos, liniștit. Continuăm să dezvoltăm gama de servicii pentru clienți, avem noi opțiuni cum ar fi camera salină – o idee perfectă pentru perioada rece a anului.

Vedeta noastră rămâne a fi piscina clubului. E o atmosferă plăcută, te simți ca într-un resort de lux! Zona aqua are 5000 de metri pătrați, avem și 2 ha adiacente clubului. Piscina outdoor este favorită în sezonul estival. Nu mai vorbim de faptul că ne aflăm înconjurați de liniște și natură.

Orice afacere poate eșua dacă are un management defectuos. Tariful la utilități a fost majorat, iar noi am găsit soluții de gestionare eficientă a resurselor.

Cea mai importantă lecție în afaceri este să alegi personalul eficient. El reprezintă 80 la sută din succes, iar 20 la sută vorbim de calitatea serviciului și investițiile corecte. Trebuie să înțelegi potențialul angajatorului. O altă concluzie ar fi că succesul unei afaceri se datorează și unei strategii corecte.

DACĂ AȘ DEVENI Președintele Republicii Moldova…

Dacă aș fi președintele țării, aș oferi toate instrumentele și facilitățile oamenilor de afaceri care vor să construiască aici un viitor și nu să migreze în afara țării.

Se știe, oamenii au nevoie de oameni.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin