ORANGE – Top Branduri 2021

0
PROIECTUL NR. 1 ÎN DEZVOLTAREA REȚELEI FIXE 100% FIBRĂ

Orange Moldova este parte a Grupului Orange, unul dintre cei mai mari operatori de servicii mobile, fixe și internet din Europa și Africa, lider global în serviciile de telecomunicații corporative. În Moldova, compania şi-a demarat activitatea în octombrie 1998, cu marca comercială VOXTEL, apoi, după rebranding-ul de pe 25 aprilie 2007, a devenit Orange Moldova.

OBIECTIVE ȘI REUȘITE ÎN ANUL 2021

Orange este operatorul mobil #1 pe piaţa TELCO din Moldova, care oferă servicii voce şi date mobile, Internet prin fibră și servicii TV, conexiune 100% Fibră, cu super viteză de până la 1Gbps, toate sub același brand.În noua realitate lansată de pandemia de COVID-19, Orange Moldova a reuşit să demonstreze capacitate de adaptare şi dezvoltare, care a răspuns rapid noilor provocări. În noile condiţii, digitalizarea, transferul de date şi comunicaţiile au devenit strategice.

În 2021, Orange Moldova a continuat să facă investiţii majore pentru dezvoltarea reţelei fixe 100% Fibră şi a dat start programului de transformare a companiei.

Orange şi-a fortificat poziţia de lider pe piaţa de telecomunicaţii şi servicii fixe din Moldova, accentul fiind pus pe servicii de calitate şi comoditatea clientului.

Orange îşi reconfirmă poziţia de operator mobil #1 care oferă servicii convergente de ultimă generaţie: Internet prin fibră + Televiziune + Mobil – toate sub același brand. În acest sens, oferta LOVE, lansată în 2021, pune accent pe comoditatea clientului şi îi oferă toate serviciile împreună, dar şi mai multe economii la combinarea tuturor serviciilor într-o singură factură.

CEA MAI PERFORMANTĂ REȚEA DE TELEFONIE MOBILĂ

În 2021, rețeaua Orange Moldova a fost certificată pentru al optulea an consecutiv drept cea mai de calitate reţea mobilă, atât în servicii voce, cât şi data. Potrivit experților (compania europeană Systemics-Pab), Orange Moldova are cea mai performantă rețea 4G în ce privește viteza de descărcare și cel mai mare punctaj înregistrat pentru serviciile Data. La nivel național, Orange Moldova este operatorul cu cea mai mare acoperire 4G. Acoperirea reţelei mobile 4G a ajuns în anul 2021 la 99% din populaţia ţării şi 97% din teritoriul ei.

NOUTĂȚI ȘI ANGAJAMENTE 

În toamna anului 2021, lansarea eSIM completează portofoliul de inovaţii Orange, alături de tehnologia Apel 4G+ (VoLTE) care a fost lansată în premieră în septembrie 2019 şi premierelor mondiale HD Voice şi HD Voice International.

Cu tehnologia inovatoare eSIM, clienții se pot conecta la rețeaua mobilă Orange simplu și rapid, fără a mai avea nevoie de cartelă SIM de plastic. Orange oferă în exclusivitate tuturor clienților existenți posibilitatea de a trece de la SIM obișnuit la eSIM, online, fără a fi nevoie să se deplaseze la un magazin Orange, ceea ce este o soluţie unică pe piaţă.

Compania Orange Moldova este cunoscută pe piaţa locală de telecomunicaţii ca şi un adevărat promotor al inovaţiilor. Una dintre cele mai mari reuşite ale gigantului de telefonie mobilă este şi hub-ul IT Orange Systems, rezident al parcului IT, în care se regăsesc peste 600 de angajaţi. Acesta a devenit rapid un nume de referinţă în industria IT, iar în 2021 a oferit numeroase oportunităţi specialiştilor, jucătorilor din nişe ca software development, testarea şi asigurarea calităţii, controlul şi managementul proiectelor IT, automatizarea proceselor și robotizare, business intelligence şi big data. Orange Systems are ambiția de a dezvolta domeniul IT sub marca creativității, calității și competitivității, prin crearea de produse software proprii și centre locale de excelență.

EMOȚII ȘI EXPERIENȚE INEDITE, MARCA ORANGE MOLDOVA

Orange oferă nu doar cea mai bună experiență de comunicare, dar  asigură şi emoţii de neuitat şi amintiri demne de un album.

În 2021, Orange a asigurat distracţia la cel mai grandios festival de muzică din țară – Summer Fest 2021. Cel mai mare eveniment open-air al anului a adus în scenă cei mai în vogă artişti internaţionali ai momentului, a delectat vizitatorii cu un show de lumini de excepţie, dar şi a oferit experienţe inedite în zona Orange LOVE.

Acţionând cu grijă pentru mediu, Orange a colectat mai multe telefoane vechi pentru a le recicla, dar şi a reuşit să mobilizeze oaspeţii festivalului să pedaleze în scop caritabil pe o bicicletă statică. Fiecare kilometru parcurs a fost valorificat material de Fundaţia Orange pentru a asigura cu rechizite şcolare şi încălţăminte de iarnă mai mulţi copii defavorizaţi.

În perioada sărbătorilor de iarnă, Orange a reușit să adune jumătate de milion de persoane la cel mai complex eveniment al anului – Orăşelul de Crăciun Orange din centrul capitalei. Chișinăuienii și oaspeții capitalei au avut ocazia să trăiască experiența VR și au avut parte de distracție nelimitată la carusel și toboganul de gheață.

De asemenea, Orange Moldova, jucătorul CSR #1 pe piața TELCO din ţară a creat amintirile unei ierni de neuitat și pentru 500 de copii social-vulnerabili care au explorat fabulosul orășel și atracțiile acestuia. La fel, a colectat mai multe telefoane uzate de la oaspeţii orăşelului, pentru a le recicla corespunzător.

ORANGE MOLDOVA, OPERATOR SUSTENABIL ȘI PRIETENOS MEDIULUI

Orange continuă să ofere clienților o experiență unică și își confirmă statutul de operator sustenabil, cu un comportament responsabil față de mediu.

În 2021, Orange şi-a reconfirmat angajamentele anunțate în noua strategie Engage2025 şi a continuat să fie un jucător activ în combaterea schimbărilor climatice şi promovarea acțiunilor de responsabilitate față de Planetă. Compania pune în centrul operațiunilor sale grija față de resursele naturale ale planetei şi își propune să reducă amprenta de carbon pe întregul perimetru al activităților companiei.

Orange a implementat mai multe inițiative ecologice, precum: colectarea telefoanelor uzate, soluții digitale disponibile clienților, cum ar fi factura electronică, vânzarea accesoriilor eco-friendly, renunțarea la imprimarea broșurilor, a listei de prețuri și a ghidului utilizatorului pentru mai multe servicii.

 

ORANGE, LIDER SOCIAL RESPONSABIL PE PIAȚA TELCO DIN ȚARĂ

Angajamentele sociale asumate în planul strategic Engage 2025 fortifică eforturile Orange de a facilita incluziunea digitală şi de reducere a inegalităților legate de accesul la Internet, la dispozitive și abilități digitale.

În 2021, Orange a realizat investiții majore pentru mai multe proiecte sociale de incluziune și educație digitală pentru elevi, profesori, tineri, persoane dezavantajate, ajutând pe fiecare să-și dezvolte competențele digitale necesare unui viitor digitalizat. Alături de Fundaţia Orange Moldova au fost dezvoltate proiectele: Clasa Viitorului, Women Digital Center, Solidarity FabLab ş.a. Anual, numărul beneficiarilor proiectelor Orange şi celor ale Fundației Orange este de peste 160 de mii de persoane. În perioada de pandemie, în primăvara 2020 şi 2021, 15 000 de elevi şi profesori din întreaga ţară s-au bucurat de conectivitate gratuită de la Orange pentru a rămâne mereu conectaţi şi a continua procesul educaţional.

Și în anul 2022, Orange îşi propune să-şi fortifice în continuare poziţia de operator #1 pe piaţa de telecomunicaţii din Moldova. Eforturile comune vor fi orientate în vederea dezvoltării serviciilor voce şi date mobile, Internet prin fibră și servicii TV, conexiune 100% Fibră, toate sub acelaşi brand.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin