Top 100 Branduri 2016. Brow Bar & more /Saloane de frumusețe/

Primul salon de frumusețe din țară specializat în îngrijirea sprâncenelor, Brow Bar & more, a adus în Republica Moldova un concept inovator în materie de îngrijire a frumuseții feminine, promovând naturalețea și sănătatea sprâncenelor și ale genelor, dar și machiaje naturale ce evidențiază atuurile feței. Timp de un an și jumătate, Brow Bar & more a reușit să cultive respectul față de sprâncenele naturale prin tehnici de ultimă oră și să fortifice această tendință, iar în 2016 și-a extins activitatea prin deschiderea unei reprezentanțe la București.

sgp_56_fmtISTORIA BRANDULUI

Ideea de a deschide un salon de frumusețe specializat în îngrijirea genelor și a sprâncenelor i-a venit proprietarei salonului acum trei ani. După studierea amănunțită a domeniului, a practicii la nivel internațional și a modalității de dezvoltare a unei astfel de afaceri, Alina Magnet a deschis ușile Brow Bar & more, asumându-și riscul de a oferi publicului un produs cu care acesta încă nu era familiarizat, pentru că, până atunci, în Moldova nu a fost dezvoltată o cultură a sprâncenelor. Experiența a început cu „repararea” și modelarea corectă a sprâncenelor clientelor, pentru a le restabili forma dăruită de natură, așa încât, ulterior, să necesite doar îngrijirea potrivită. Serviciile de calitate, atitudinea empatică și profesionalismul personalului Brow Bar & more au fundamentat numele acestui brand pe piață.

Brow Bar & more este o afacere în care investiția este continuă, atât în tehnologiile implementate, cât și în personal. Specialiștii salonului au parte cu regularitate de cursuri de perfecționare și de master classuri din partea profesioniștilor cu renume internațional. E important și faptul că salonul colaborează în mod direct cu distribuitorii, fără intermediari, importând produsele din țări precum SUA, Franța, Germania.

SIMBOLURI DEFINITORII

Denumirea salonului provine de la domeniul său de activitate – „brow” însemnând sprâncene, iar cuvântul „more”, adăugat denumirii Brow Bar, are menirea de a lăsa loc pentru completarea gamei de servicii pe care le oferă salonul. De asemenea, „more” înseamnă atitudinea prietenoasă pe care o descoperi venind în salon. Sloganul Brow Bar & more este „Because brows matter”. Fără sprâncene, omul parcă nu are față, sprâncenele sunt „rama” acesteia și, în lipsa lor, deseori, omul nu poate fi recunoscut… Iată de ce sprâncenele necesită o atenție aparte și ele contează.

ECHIPA BROW BAR & MORE. PRINCIPII APLICATE

Echipa salonului este un motiv aparte de mândrie, pentru că fiecare angajat vine la muncă din plăcere și cu abnegație. Un credo al Brow Bar & more este munca de echipă și valorificarea rezultatelor în comun, nu în mod personal.

Un alt principiu urmat de personalul Brow Bar & more este „Poartă-te cu omul cum ai vrea să se poarte el cu tine”. Extrem de importantă este și onestitatea, pentru că la Brow Bar & more nu sunt oferite promisiuni mai mari decât posibilitățile, iar calitatea este prioritară.

10 peste 10 mii de sprâncene frumoase

_mg_4379_2_fmtAlina Magnet, directorul salonului Brow Bar & more: Misiunea Brow Bar este „designul privirii”. Salonul se ocupă de tot ce ține de față, fără metode invazive. La Brow Bar nu poți face tatuaje, nici microblading și noi credem în faptul că a fi natural este în vogă. Ne bazăm pe acest principiu și nu vrem să ne abatem de la el. Noi ne propunem să lucrăm cu oameni care împărtășesc filosofia noastră. De exemplu, în salonul nostru sprâncenele nu se tund. De la începuturi până astăzi, percep afacerea Brow Bar & more de pe poziția de client. Sunt prima care beneficiază de serviciile salonului, or eu sunt un client cu cerințe mari, pentru care important este să primească nu doar serviciul propriu-zis, ci și o stare de bine – ceva mai mult.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin