Este unul dintre numele care au reuşit să se pună pe picioare destul de rapid şi să se menţină într-un domeniu complicat, dar şi responsabil. Lozul câştigător pare să fie abordarea. Or, când vine vorba de această rețea farmaceutică, familia stă în capul mesei. O demonstrează și denumirea, și sloganul, şi conceptul acesteia.
„Farmacia Familiei”. Începutul
„Farmacia Familiei” SRL a fost fondată în 2005 de compania Dita EstFarm, la iniţiativa medicului Iurie Chirtoacă. La început a avut 29 de angajaţi, pentru ca acum numărul acestora să ajungă la peste 900. Denumirea a fost aleasă după un anumit plan: conducerea şi farmaciștii de acolo au pus mereu accent pe valorile societății, inclusiv pe cele familiale. În același mod a fost formulat şi sloganul companiei: „Pentru o familie fericită.”
Logoul brandului are la bază crucea verde, semnul internațional al farmaciilor, la care s-au adăugat inițialele FF, pentru a-l face să se deosebească de celelalte existente.
Strategie de dezvoltare,
11 ani mai târziu
Reţeaua are 160 de farmacii care activează pe întreg teritoriul ţării. Piața farmaceutică fiind într-o stare de saturație, „Farmacia Familiei” se străduiește să investească mai mult în farmaciile din zona rurală, fapt ce reprezintă în sine un proiect social, scopul lui de bază fiind apropierea de populație și accesul ei permanent la produse farmaceutice și parafarmaceutice de calitate, în timp util.
Promovarea
Recomandarea venită din partea pacienților este cea mai bună și durabilă metodă de promovare. Aceasta se face prin obţinerea atașamentului clienților faţă de un serviciu de calitate, prin consultanță profesionistă, prin oferirea de medicamente eficiente la prețuri acceptabile. O nouă modalitate de promovare a acestui brand este şi intrarea reţelei, de curând, în spațiul social media (digital marketing) și online.
29 a fost numărul angajaţilor la inaugurare. Acum, numărul lor a ajuns la peste 900.
Oleg Teterea, directorul general al reţelei „Farmacia Familiei”: „Farmacia Familiei” încearcă să acopere spaţiile mai puţin aglomerate şi mai puţin profitabile, uitate pe piaţa de profil. Este cazul farmaciilor locale, cele din sate. Totuşi, noi investim şi în farmaciile existente, prin conceptul de farmamarket – la noi veți găsi nu doar medicamente, dar și produse și servicii adiționale, cum ar fi verificarea gratuită a tensiunii arteriale, a vederii, a glicemiei și a tenului.
Lasă un răspuns