Aviselect SRL este unul dintre liderii pieței de produse din carne și mezeluri din Republica Moldova, având o experiență de peste zece ani în acest domeniu. De la bun început, a surprins prin calitatea produselor, prin implementarea continuă a tehnologiilor de ultimă generație, dar și prin extinderea treptată a capacităţii de producţie și a portofoliului de produse, raportându-le la cerințele pieței. Acest lucru a fost posibil datorită unei echipe profesioniste formate din peste 420 de angajați, care pot realiza lunar circa 800 de tone de preparate din carne chiar și pentru cei mai exigenți consumatori.
Istoria:
Istoria brandului Mezellini este legată de anul 2005, când compania „Aviselect” SRL a procurat întreprinderea de procesare a cărnii din satul Bulboaca. În doar șase luni, cu doar câteva zeci de angajați, au fost lansate pe piață primele produse marca Mezellini. Denumirea brandului are o semnificație dublă: „mezel” – ceea ce reprezintă mezeluri (salamuri / cârnați) și „lini” – ce denotă experiența tehnologilor italieni care au contribuit la formarea și lărgirea sortimentului de produse. În așa mod, Mezzellini a devenit un nume plin de esență, și anume prin produse de calitate inspirate din rețete tradiționale combinate cu tehnologii europene, în special italiene.
Promovarea brandului:
La început, brandul „Mezellini” a aplicat o strategie de publicitate aparte. S-a bazat doar pe promovarea calității produselor, prin intermediul unei echipe profesioniste în vânzări, în fiecare punct de vânzare, fapt care a permis ca produsele Mezellini să ajungă în orice colț al R. Moldova. Mezellini are un buget de marketing de peste 2 milioane de lei, brandul afirmându-se anterior ca un produs de top pe piață, în urma unei campanii de imagine care a cuprins publicitatea la TV, pe panouri stradale, precum și participări la diverse evenimente. Cea mai recentă participare s-a desfășurat în perioada Zilelor Naționale ale Vinului 2016, când Mezellini a fost partenerul general ce a reprezentat secțiunea „Salamuri și bunătăți din carne”. Anume în cadrul evenimentelor de acest gen au loc întâlniri directe cu potențialii clienți și se aduc la cunoștința lor cele mai noi produse marca Mezellini.
Totuși, cea mai reușită metodă de promovare a brandului, potrivit companiei Mezellini, este calitatea superioară a produselor oferite. Anume aceasta asigură și convinge consumatorii că produsele Mezellini sunt indispensabile pe mesele lor de sărbătoare.
Logoul brandului
şi motivarea
alegerii acestuia
Odată cu achiziționarea companiei, acționarii au decis că e nevoie și de un logo prin care aceasta să se remarce. Astfel, au găsit unul pe măsură sub a cărui marcă au început să producă și să vândă salamuri și alte bunătăți din carne. Logoul reprezintă, de facto, un bucătar / măcelar zâmbitor care este gata oricând să-și servească clienții cu ceva deosebit de gustos.
Sloganul și esența lui
„Gustul Sărbătorii” este sloganul ce reprezintă pe deplin brandul Mezellini, fiind unul inspirat din adevărurile străbune care spun că „sărbătorile sunt sfinte” și că de sărbători se pun pe masă cele mai gustoase bucate. Iar produsele Mezellini, „teleportându-te” în sânul familiei, oriunde te-ai afla, sunt exact acele salamuri și bunătăți din carne care au gustul sărbătorii.
200 de milioane de lei – cifra de afaceri a companiei.
Viorel Cosnicean, top managerul brandului Mezellini: Mezellini este brandul nostru de suflet, este un brand de familie, elaborat cu multă perseverență și prin muncă asiduă. Am depus tot ce avem mai bun în noi ca să construim o fabrică echipată la nivel european, capabilă să surprindă plăcut prin produse de o calitate înaltă, care să fie apreciate de consumatorii noștri și care să poată duce faima Moldovei și peste hotare. Ne mândrim că am reușit să obținem rezultate redutabile și să ne bucurăm de apreciere atât din partea partenerilor, a clienților, cât și a consumatorilor.
Text: Svetlana Tataru
Lasă un răspuns