Povestea de succes a companiei ROGOB a început timid acum aproape 20 de ani, de la un business de familie, iar în acest moment înseamnă o fabrică de producere modernă, cu o capacitate de 45 de tone pe zi, o rețea din 18 magazine specializate, 500 de locuri de muncă și un portofoliu cu o gamă de aproximativ 130 de tipuri de produse din carne, printre care şi produsul de referință al brandului, Salamul Moldovenesc. Compania ROGOB este o companie autohtonă care are la bază standarde europene de producere a salamului și a delicateselor din carne. La temelia activității sale, ROGOB a adunat valori orientate spre satisfacerea nevoilor consumatorilor săi, fapt ce poziționează compania în rândul celor mai de încredere branduri din industria mezelurilor de pe piața din Republica Moldova.
ROGOB, întotdeauna,
livrează calitate
Exigenţele ROGOB în ceea ce priveşte calitatea produselor sunt foarte mari. Şi aceste exigenţe încep deja din faza de dezvoltare (creaţie) a produsului, urmând să se extindă în faza de selectare a furnizorilor şi în cea de examinare a tuturor pașilor din procesul de producere până în momentul în care stă să fie livrat către clienţii companiei. La sfârşitul acestui proces, făcut în colaborare cu furnizorii şi partenerii ROGOB din R. Moldova și Uniunea Europeană, se află calitatea produselor ROGOB. Alături de alimente sigure şi produse de calitate superioară, sistemul ROGOB de management al calităţii se bazează pe satisfacerea dorinţelor şi a aşteptărilor consumatorului, acestea constituind prioritatea companiei. Prin selectarea cu grijă a rețetelor de preparare, a materiei prime destinate producerii și prin urmărirea calității, ROGOB vrea să le redea consumatorilor gustul uitat al salamului de acum câteva decenii și încrederea în produsele din carne.
Know-how-ul
vine de la ROGOB
Salamul Moldovenesc, un produs conceput cu multă grijă și dragoste, menit să readucă tradițiile pe mesele moldovenilor, a devenit cartea de vizită a brandului ROGOB. Salamul Moldovenesc de la ROGOB este un produs inedit pe piaţa locală, deosebindu-se printr-o îmbinare armonioasă de ingrediente tradiţionale pe placul Moldovei: carnea şi vinul. În combinație cu vinul roşu sec, carnea de calitate obţine o aromă specială, un gust moale şi plăcut.
Pentru realizarea acestui salam, la fel ca şi a întregului sortiment de produse, ROGOB utilizează în procesul de producere echipament german performant şi colaborează cu producători şi tehnologi germani. Anual, zeci de tehnologi renumiţi din Germania, dar şi din alte ţări trec pragul celor de la ROGOB pentru a le împărtăşi cele mai noi tendinţe în producerea mezelurilor.
Lanțul de magazine ROGOB – o soluție pentru nevoile
imediate ale consumatorilor
Încă de la începutul activității sale, ROGOB a adoptat o atitudine îndreptată spre beneficiul clienților săi. Astfel, pentru a-şi asigura consumatorii cu produse mereu proaspete și într-un asortiment bogat, compania ROGOB şi-a dezvoltat propriul lanț de magazine specializate. Fiecare locație a fost aleasă cu mare grijă, iar cele 18 magazine sunt situate în zone importante ale Chișinăului, cât și în orașele Bălți, Soroca, Hâncești, Ungheni și Anenii Noi. Persoanele care calcă pragul magazinelor ROGOB găsesc în vitrine o gamă largă de produse, precum salamuri, parizere, șunci ș.a., pregătite din carne proaspătă și menite să satisfacă gusturile rafinate ale consumatorului moldovean.
În perioadele speciale ale anului (Paște, Crăciun, Anul Nou etc.) ROGOB vine cu oferte atrăgătoare și surprize pentru consumatorii săi. Aceștia sunt atrași prin diverse programe de loialitate, una dintre cele mai reușite fiind oferirea cardurilor de fidelitate. O vizită în magazinele ROGOB înseamnă o călătorie în lumea gustului desăvârșit, unde fiecare vizitator este întâmpinat călduros și deservit la cel mai înalt nivel.
Performanţele ROGOB
Brandul ROGOB se bucură de recunoaștere și prin intermediul premiilor obținute la concursurile la care a participat, printre acestea fiind Concursul „Marca Comercială a Anului”, unde s-a remarcat an de an și de fiecare dată a obţinut trofee. Un alt premiu important obținut de acest brand este Diploma de Excelenţă „Operator Alimentar Responsabil”, decernată de Fundaţia Est-Europeană în anul 2014.
În 2015, în urma sondajelor realizate de Magenta Consulting, compania ROGOB a fost desemnată în calitate de cea mai îndrăgită marcă de mezeluri din Moldova.
Succesul de astăzi al companiei ROGOB se datorează oamenilor cu ajutorul cărora am reușit să dezvolt compania așa cum o vedeți astăzi. Din 2008, de când mi-am asumat responsabilitatea de a conduce compania ROGOB, am alături de mine prieteni, parteneri de afaceri și angajați de cea mai înaltă calitate. Datorită acestei conlucrări, am reușit să aducem compania la un alt nivel și să implementăm planurile de dezvoltare ambițioase pe care ni le-am propus. Aspirațiile de viitor sunt în continuare foarte înalte. Ceea ce mă determină și mă motivează să continui extinderea companiei este încrederea pe care o au oamenii în compania ROGOB, asta fiind cea mai valoroasă apreciere pentru noi. Nu ne oprim aici, vom continua să impresionăm și să delectăm consumatorii prin calitatea și sortimentul produselor noastre! O spune Igor Roşca, directorul general al companiei ROGOB.
Lasă un răspuns