Shopping MallDova, singurul centru comercial de nivel european din Republica Moldova, și-a deschis larg ușile pentru vizitatorii săi pe 16 noiembrie 2008. De atunci, a reușit să se dezvolte într-un ritm rapid și să devină centrul de shopping și agrement pentru întreaga familie.
Numele brandului
Denumirea brandului este una foarte sugestivă, asociindu-se imediat cu domeniul de activitate al companiei. Pe lângă aceasta, conține și un joc de cuvinte, devenind, astfel, și mai ușor de memorat.
La fel de reprezentativ este și logotipul, care conține denumirea companiei, alături de niște pungi de culoare roz, evident, pentru shopping. În ultima perioadă, Shopping MallDova își permite să devieze puțin de la culorile sale de bază, în funcție de specificul materialelor publicitare.
Și, pentru că marketingul este o componentă indispensabilă în activitatea companiei, echipa acesteia elaborează sistematic strategii de consolidare continuă a brandului pe piața autohtonă. Shopping MallDova se promovează intens prin mai multe surse media, însă cu predilecție prin mediul online.
Istorie și rezultate
Shopping MallDova se străduiește să ofere fiecărui vizitator mai mult decât o simplă posibilitate de a face cumpărături. Centrul comercial invită de fiecare dată publicul cu o ofertă inedită de shopping, dining și entertainment prin care oaspeții fideli primesc un plus de valoare. Aici, ei pot petrece o zi întreagă cu toată familia, atât făcând cumpărăturile dorite într-un cadru elegant, cât și bucurându-se de complexitatea serviciilor oferite de centru. Timpul liber poate fi petrecut cu plăcere în orice colț al mallului: restaurante, săli de cinema, bowling, rollerdrome etc. În plus, clienții se pot bucura de diverse evenimente, organizate din ce în ce mai des.
50 de milioane de euro, investiția totală pentru deschiderea mallului.
Senol Çorlu, directorul general al Shopping MallDova: Shopping MallDova, unicul centru comercial de nivel european din R. Moldova, și-a dechis ușile pentru vizitatori în anul 2008. De atunci, am reușit să ne dezvoltăm rapid și să devenim centrul de shopping și agrement pentru întreaga familie, locul potrivit pentru a face cumpărături, pentru relaxare, dar și pentru diferite activități distractive. Brandul a devenit, în opt ani, o marcă puternică, de încredere, etalon al calității la cele mai înalte standarde. Împreună am reușit să facem foarte multe, iar de acum încolo, misiunea noastră este să menținem standardele înalte cu care am obișnuit consumatorii și să le oferim de fiecare dată cele mai frumoase experiențe. Poziția pe care o ocupăm pe piață ne determină să avem o atitudine foarte responsabilă și exigentă față de calitatea serviciilor prestate, care, în final, reprezintă produsul oferit tuturor vizitatorilor noștri.
Lasă un răspuns