Top 100 Branduri 2016. VASCONI /Vestimentație/

Brandul „Vasconi” își are începuturile în anul 1996. Ambiția primilor 7 angajați ai companiei SRL „COJOCARI-GRUP” – VASCONI s-a transformat într-o poveste de succes din industria modei autohtone. Acum, 90 de persoane muncesc pentru promovarea brandului, iar surprizele frumoase nu se opresc aici.

Numele brandului

Denumirea brandului „VASCONI” este compusă din inițialele membrilor de familie care au fondat această întreprindere. Astfel, familia Cojocari a pus baza acestei afaceri cu mai bine de două decenii în urmă. Chiar și sloganul brandului, „Făcut pentru confort. Iubit pentru stil”, te îndeamnă să ai încredere în produsele VASCONI și să îți bucuri întreaga familie.

Logotipul VASCONI are inserat un element ce reflectă o țesătură, accentuând ideea că stofele sunt materia primă în industria ușoară.

ko7a5349-edit_fmtIstorie și rezultate

Ținutele semnate VASCONI sunt create din stofe de calitate superioară, oferă confort celui care le poartă. De asemenea, la conceperea produsului lucrează o echipă întreagă care ține cont de cerințele pieței, de tendințele modei, elaborând produse moderne, stilate, pentru diferite categorii de vârstă.

Brandul a fost promovat prin mai multe căi: panouri stradale, expoziții, sponsorizări, internet, campanii fotografice despre colecțiile din fiecare sezon etc.

Participări

Fabricat în Moldova, Din INIMĂ, Forumul Internațional al Întreprinderilor Mici și Mijlocii, acestea sunt doar câteva dintre evenimentele la care brandul a strălucit.

20 de ani de activitate

dsc_6935_fmtConstantin Cojocari, directorul general al companiei „Vasconi”: De-a lungul anilor, compania „Vasconi” a devenit un brand popular pe piața locală, oferind o varietate vastă de articole pentru bărbați, femei și copii. Tot ce am obținut până acum – un nume de perspectivă, un personal motivat, o rețea de distribuție bine organizată, o promovare corespunzătoare, un brand puternic, o poziție competitivă pe piață, clienți fideli și mulțumiți – se datorează muncii și perseverenței noastre. E ceea ce și-ar fi dorit orice alt brand care, prin valorile sale, scrie istorie.

Text: Iuliana Mămăligă

Abonează-te la articolele

Vip Magazin