Top Branduri 2020: Kaufland

După lansarea cu succes în 2019 a companiei KAUFLAND în Republica Moldova, anul 2020 s-a făcut resimțit prin noi provocări, care au impus necesitatea regândirii și adaptării imediate a strategiei de retail. Acest an a fost unul de răscruce pentru businessul din toată lumea, dar în același timp și o lecție prețioasă, care ne-a demonstrat, că succesul și siguranța unei companii depinde de rapiditatea și agilitatea cu care reacționează la orice situație imprevizibilă.

După primul an de activitate, KAUFLAND MOLDOVA a câștigat încrederea și aprecierea clienților. Pentru acest lucru a fost răsplătit cu premii și distincții în cadrul concursului „Marca Comercială a anului 2019”, organizat de către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.

Anul 2020 este în sine o provocare, un test de responsabilitate față de angajați, clienți și întreaga societate. În perioadele complicate, businessul, indiferent de domeniu, trebuie să pună umărul și să ajute comunitatea în care lucrează.

 

La KAUFLAND, responsabilitatea socială este parte a ADN-ului companiei, iar acțiunile sociale și implicarea în rezolvarea problemelor cu care se confruntă comunitatea, sunt demersuri firești pentru echipă. În perioada de criză generată de pandemia COVID-19, s-a alăturat eforturilor depuse de autorități și medici din prima linie. Au fost alocați peste 3.600.000 MDL către ONG-uri și proiecte, ce au venit în sprijinul celor implicați în această luptă, dar și a grupurilor vulnerabile. Grija pentru angajați și clienți este o prioritate pentru Kaufland. Au fost implementate rapid măsurile de prevenție, astfel ca aflarea la locul de muncă sau la cumpărături să fie sigură.

În septembrie 2020, Kaufland a deschis cel de-al treilea magazin și pentru locuitorii din nordul țării, în Mun. Bălți. Prin deschiderea magazinului din Bălți, KAUFLAND a creat peste 100 de locuri noi de muncă în R. Moldova și continuă să susțină dezvoltarea comunității locale. În același timp a fost dat start construcțiilor magazinelor din orașul Ungheni și orașul Comrat

În iulie 2020, KAUFLAND a fost prima rețea de magazine care a anunțat lansarea cardului digital – un nou program de loialitate prin care răsplătește clienții fideli cu reduceri semnificative. Deși este un an „altfel”, KAUFLAND MOLDOVA și-a continuat planurile de extindere în Republica Moldova, conform strategiei deja existente și în perspectivă optimistă în linie cu angajamentele pe care și le-a asumat. Doar în anul financiar 2019, investițiile companiei în R. Moldova depășesc cifra 57.000.000 EUR.

Anul 2020 ne-a pus în fața unei provocări majore, atât la nivel economic, social, cât și uman. În același timp, aceste vremuri de grea încercare ne-au făcut să realizăm, că implicarea, unitatea și solidaritatea ne fac mai puternici, că doar împreună putem trece peste obstacole. Grija față de oameni și față de comunitatea unde lucrăm – este una dintre cele mai importante lecții pe care trebuie să o însușim cu toții.
Cu siguranță și în 2021 vom avea parte de noi provocări. La KAUFLAND ne-am obișnuit să fim dinamici și în fiecare zi să performăm. Avem o echipă de oameni buni și implicați, alături de care sunt sigură că le vom reuși pe toate.
Dona Răpciugă – Director Executiv Kaufland Moldova

Abonează-te la articolele

Vip Magazin