Top Branduri 2020: StarNet

Pentru StarNet, 2020 a fost anul provocărilor majore pe care compania le-a transformat într-un succes considerabil, reușind nu doar să-și mențină cifra de afaceri, dar și să o majoreze. Performanțele sale continuă cu premii și certificări. Serviciul Fiscal de Stat i-a oferit Certificatul de Credibilitate, cu titlul de „Contribuabil cu grad înalt de credibilitate”. Titlul obținut este rezultatul responsabilității social-economice de care a dat dovadă în acest an dificil pentru toată țara. De asemenea, în cadrul evenimentului „Gala Businessului Moldovenesc”, StarNet s-a ales cu titlul de Laureat al concursului pentru „Realizări în domeniul Calității 2019” și două premii „Mercuriul de aur”, la nominalizarea „Marcă Consacrată” și „Marcă Responsabilă Social 2019” în categoria „Produse și Servicii în domeniul tehnicii și telecomunicațiilor”.

Pentru ca perioada de izolare la domiciliu să treacă mai ușor, a întreprins o serie de acțiuni, precum:
• A oferit acces gratuit la serviciul de televiziune pentru o perioadă îndelungată;
• A inclus 24 de canale de studii în grila TV;
• A lansat abonamente flexibile de internet, libere de contract și alte obligațiuni;
• A mărit echipa Suport Tehnic, pentru a răspunde în timp rapid la toate solicitările clienților.

Având în vedere că anul 2020 s-a aflat sub îndemnul #stămacasă, cea mai mare provocare pentru companie a fost să mențină nivelul de satisfacție al tuturor membrilor familiei StarNet, care au fost nevoiți să lucreze sau studieze de acasă. 

Extinderea StarNet
Într-un an care a pus la grea încercare oamenii și afacerile de pe întreg mapamondul, compania a reușit să extindă aria de acoperire a rețelei StarNet și să realizeze multe proiecte frumoase, proiecte cu impact pozitiv asupra mediului de afaceri și a societății.
Probabil, cele mai importante realizări sunt acțiunile de caritate desfășurate cu scopul de a susține sistemul medical. De-a lungul anului, a investit sute de mii de lei în lupta anti-Covid. Banii au fost utilizați pentru a oferi suport moral și material atât medicilor, cât și pacienților.
De asemenea, a investit în dezvoltarea rețelelor din cadrul instituțiilor medicale din întreaga țară. Timp de 24 de ore, 30 de ingineri au construit de la zero infrastructura de telecomunicații a spitalului de campanie de la Moldexpo și au interconectat toate echipamentele și sistemele digitale ale acestui centru.
Pentru ca fiecare medic sau pacient să poată primi de la cei de acasă o îmbrățișare virtuală și să le transmită în schimb un mesaj că sunt bine, a oferit conexiune Wi-Fi gratuită mai multor spitale din republică.
Serviciu premium de televiziune interactivă HD
După multe luni de muncă asiduă, compania a lansat un serviciu premium de televiziune interactivă HD, unic de felul său în Republica Moldova. StarNet TV oferă posibilitatea de a viziona un conținut media divers de pe orice dispozitiv: televizor, tabletă sau smartphone. Aplicația are o interfață prietenoasă și include peste 200 de canale în diferite limbi și o bibliotecă media cu peste 10 000 de filme și seriale de top.
Tot în acest an, a renunțat la factura pe hârtie și a devenit mai eco-friendly. Trecerea la factura electronică s-a aflat mereu pe lista de priorități ca parte a politicii de responsabilitate socială corporativă. Situația dificilă provocată de pandemie a determinat accelerarea procesului de activare a facturii electronice pentru toți abonații. Acum, cei peste 150 000 de abonați Home, pot sta acasă în siguranță și verifica starea contului printr-un singur click în poșta electronică sau în Cabinetul personal.
Responsabilitatea socială
Compania promovează serviciile și produsele StarNet atât prin intermediul tacticilor convenționale (TV, radio, social media, presa scrisă, outdoor), cât și neconvenționale, precum organizarea de evenimente culturale și participarea la acțiuni de caritate.
În acest an, a susținut două mari proiecte veritabile cu un scop caritabil – „Live for life”. Primul eveniment a constat în desfășurarea unor concerte online excepționale, care au avut drept scop colectarea de fonduri pentru eroii în halate albe. Cel de-al doilea eveniment a fost o serie inedită de concerte offline organizate pentru a susține inimile filarmonice și a contribui la salvarea patrimoniul cultural – Filarmonica Națională „Serghei Lunchevici”.
Din Istorie
StarNet este o companie privată 100% Made in Moldova, istoria căreia s-a născut din dorința de a aduce internet de mare viteză în fiecare casă din Chișinău și apoi în toată țara. Ideea de business a apărut pe vremea studenţiei directorului general, Alexandru Machedon, care a participat pe atunci la un concurs internaţional cu un proiect de conectare la internet al unor licee din Chișinău.
„Noi schimbăm viitorul”
Sloganul StarNet este expresia misiunii companiei și a motivației de a crea proiecte cu impact benefic pe termen lung.

Pentru StarNet, 2020 a fost un an al adevăraților eroi. Un an în care am demonstrat că putem oferi mai mult decât cele mai bune servicii telecom din țară și conexiune cu cei dragi. A fost un an în care ne-am echipat cu măști, costume de protecție și mult curaj și am desfășurat acțiuni de caritate una după alta pentru a oferi suport în lupta anti-Covid atât sistemului medical din țară, cât și pacienților.
Cu siguranță, 2020 a fost un an al provocărilor. Însă acest fapt nu ne-a determinat să lăsăm mâinile în jos. Dimpotrivă, toate aceste provocări ne-au consolidat echipa, ne-au ajutat să devenim mai buni, mai puternici și mai creativi în găsirea soluțiilor pentru probleme de orice fel.

Alexandru Machedon – fondator STARNET

Abonează-te la articolele

Vip Magazin