Top Branduri 2020: Südzucker Moldova

Întreprinderea mixtă moldo-germană SÜDZUCKER MOLDOVA este liderul în industria zahărului din sfeclă din Moldova. 

CENTRUL LOGISTIC și de ambalare
În centrul logistic al companiei SÜDZUCKER MOLDOVA din Alexăndreni, a fost instalat primul sistem robotizat din Moldova pentru stivuirea pachetelor de zahăr de la mașinile de umplut pe paleți. Centrul logistic din Alexandreni a fost înființat în 2007 și are o capacitate de peste 10.000 de tone de produse finite. Acest volum permite atenuarea completă a fluctuațiilor sezoniere ale consumului. În 2021 este planificată punerea în funcțiune a unei linii pentru umplerea cu zahăr a baghetelor de 5 grame, precum și pentru producția și ambalarea zahărului pudră.

 

Acționarul principal al companiei – concernul european SÜDZUCKER AG – este cel mai mare producător de zahăr din Europa. În contextul pandemiei provocate de COVID – 19, au avut de câștigat brandurile care au înțeles de la început necesitatea adaptării comunicării brand – consumator, integrând elementul de marketing empatic în campanii.
În ciuda unei secete fără precedent care a început în 2019, randamentul mediu al sfeclei de zahăr a fost de aproximativ 40 de tone / hectar. În același timp, unii parteneri agricoli ai companiei, chiar și în condițiile extreme din 2020, au obținut un randament de peste 50 de tone de sfeclă de zahăr la hectar.
Datorită logisticii competente de recoltare, depozitare și livrare a sfeclei, calitatea acesteia a făcut posibilă prelucrarea cu 15-20% mai mult decât capacitatea fabricii de zahăr de la Drochia.
Acest lucru a fost facilitat, de asemenea, de modernizarea în curs a zonelor de producție, care va continua în 2021.

 

ZAHĂR DOMNIȚA și-a ajustat mesajele la audiența de brand pe câteva direcții: informare corectă, educare și transparență. Astfel, ZAHĂR DOMNIȚA a centralizat întreaga atenție spre a înțelege nevoile audienței și a fi alături de mămicile care au fost nevoite într-un timp scurt, să găsească rețeta armoniei dintre job, familie și antrenarea copiilor în activitățile zilnice, exclusiv de acasă.
Un alt proiect drag nouă, prin care compania a apelat din nou la implicarea comunității ZAHĂR DOMNIȚA este FILMULEȚUL DE VARĂ. A provocat comunitatea să transmită cele mai dulci momente din vacanța petrecută la bunici, văzute prin ochii picilor, au fost prinse într-un filmuleț al verii și ne-am bucurat împreună cu cei 95.000 de omuleți care au vizualizat videoul pe pagina de Facebook a brandului. 

 

Compania mulțumește celor 12 mămici care au lăsat-o să tragă cu ochiul la activitățile petrecute alături de copilași, lăsând vulnerabilitatea și intimitatea să ne apropie unii de alții.

DOMNIȚA s-a bucurat să primească mesaje și feedback în număr mare de la consumatori, acest lucru demonstrându-ne că ei sunt aproape de ea!

Pentru că primăvara anului 2020 ne-a adus pe toți în același cuib, iar DOMNIȚA e despre familie, ne-am amintit că toate trec mai ușor dacă privim lumea prin ochii picilor și la începutul verii, am sărbătorit Ziua copiilor cu un Filmuleț din carantină. Brandul a îndemnat consumatorii săi, să trimită momente dulci din carantină, alături de copilașii lor, să ne inspirăm unii de la alții, să ne susținem reciproc și să creionăm zâmbete în sufletele celor peste 100.000 de oameni care au vizualizat filmulețul DOMNIȚA. 

Anul 2020 a fost un an plin de provocări pentru întreaga omenire. SÜDZUCKER MOLDOVA a încercat să răspundă la aceste provocări în timp util și adecvat. Măsurile sanitare și epidemiologice luate pentru a combate pandemia COVID-19 au făcut posibilă evitarea îmbolnăvirii personalului de producție.
Dr. Alexander Koss – Spicherul Comitetului de Conducere Südzucker Moldova SRL

Abonează-te la articolele

Vip Magazin