Victor Nistorică – OMUL ANULUI 2023

FONDATOR BRUTĂRIA BARDAR

Ca o pâine caldă!

Înființată în anul 2000, Brutăria Bardar este un brand care ne duce faima chiar peste hotarele țării. În spatele acestei afaceri, stă un om calm, cald și deschis nu doar către profit, dar și implicare socială. Victor Nistorică este omul care vede succesul ca pe o pâine caldă, investește în echipa sa și nu se ferește să viseze măreț.

Brutăria Bardar a fost înființată în anul 2000, de către familia Plugaru din Bardar. Totul a pornit de la dorința de a aduce pe mesele oamenilor produse tradiționale, de calitate. Menținem această tradiție de aproape 24 de ani. Timp în care ne-am îmbogățit cu ingrediente moderne, utilaje performante de producere, care ne permit să creștem volumele și să diversificăm sortimentul de produse proaspete și semi-fabricate congelate.

Pe parcursul ultimilor cinci ani, numărul angajaților a crescut de la 20 la peste 60, în proporții similare evoluând și cifra de afaceri. Suntem prezenți în majoritatea lanțurilor de supermarketuri din țară, în restaurante și cafenele. Începând cu anul 2023, am accelerat operațiunile de export, la moment produsele noaste fiind prezente în peste 200 de magazine în România, dintre care Kaufland, eMag ș.a., precum și în lanțuri de magazine pentru diaspora din Germania și Franța.

Cea mai valoroasă concluzie la care am ajuns pe parcursul anilor este că rezultatele se obțin doar în echipă, care trebuie bine motivată și apreciată. La fel de importantă este buna organizare a sistemelor interne ale afacerii, planificarea din timp a resurselor și setarea unor obiective ambițioase de dezvoltare. Și nu în ultimul rând, niciodată să nu uităm de cei care ne așteaptă acasă.

Dacă aș fi să o iau de la zero – nu cred că aș schimba nimic. Aș oferi și mai multă încredere oamenilor mei, ei fiind activul cel mai valoros în care trebuie investit constant. Și încă ceva – nu aș mai avea frică de obiectivele ambițioase.

Anul 2023 ne-a învățat că trebuie să fim pregătiți pentru oportunități. Faptul că am investit anterior în creșterea capacităților ne-a dat posibilitate să dăm curs șansei de a ne extinde afacerea către export. Tot în acest an am luat o decizie foarte importantă pentru afacerea noastră, investind în sistemul de panouri fotovoltaice.

Pentru noi succesul înseamnă obiectivele atinse, creșterea continuă a afacerii și întreținerea unei atmosfere plăcute în echipă. Când toate aceste lucruri sunt realizate și recunoscute de comunitate, ne place să celebrăm și ne ambiționăm cu noi scopuri. Altfel spus, succesul are un gust dulce, cu miros de pâine proaspăt scoasă din cuptor.

Pâinea și plăcintele de la Bardar sunt cele mai bune pentru că sunt produse artizanale, din cele mai savuroase ingrediente și cu multă dragoste investită de fiecare membru al echipei noastre.

Sunt mândru de mine și echipa mea pentru că, peste ani, toate eforturile depuse s-au împletit cu norocul și am reușit să construim un brand care ne reprezintă țara.

O persoană căreia i se atribuie titlul de „Omul Anului” trebuie să fie recunoscătoare pentru apreciere, dar să nu uite că trebuie să meargă mai departe căutând să fie tot mai bună.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin