VIGGO – Top Branduri 2021

S-au lansat la Chişinău în anul 2016 și, de atunci, misiunea lor a fost să demonstreze în fiecare zi cum un bărbat poate fi stilat indiferent de ocazie. Mai mult decât atât, Viggo investește timp și pasiune în ținute care să se potrivească fiecărui personaj. Fiind un lider cu un nume sonor în industria vestimentației pentru bărbaţi, atât la Chişinău şi Bucureşti, cât şi pe plan internaţional, Viggo este și cel mai bun expert în crearea stilului masculin.

PANDEMIA ESTE DESPRE SCHIMBĂRI

Criza pandemică s-a menținut ca principală provocare și în 2021. Au depus eforturi pentru a regândi prioritățile legate de business și pentru a se adapta în contextul COVID-19, ceea ce le-au stimulat creativitatea. Au încercat să ramână aproape de clienți printr-o comunicare susținută în online și social media. Astfel favorizând tendințele ce impun haine comode, outfit-uri potrivite pentru acasă, dar și pentru ieșiri în natură.

NOUL SHOWROOM DE LA LONDRA

Revenirea ușoară a cererii în retail a contribuit la un trend pozitiv în vânzările Viggo. Această evoluție ascendentă s-a datorat nunților și botezurilor posibile în 2021 și pentru că sunt direct influențați de ceea ce se întâmplă în industria evenimentelor.

La nivel de grup, Viggo se mândrește cu faptul că au continuat să transmită, în plan internațional, filosofia brandului. După succesul înregistrat de platforma e-commerce în Marea Britanie, în 2021 a urmat extinderea fizică printr-un showroom situat în inima Londrei, special creat pentru a facilita întâlnirea cu adepții stilului Viggo.

COLECȚIA „ANOTHER DIMENSION”

Au simțit nevoia să compenseze schimbările aduse de criza sanitară (distanțarea socială, digitalizarea, izolarea) livrând mai multă „emoție”. Prin mesaje, serviciile post-vânzare și activitățile de zi cu zi au construit relații, astfel s-au conectat la stările clienților cu mai multă empatie. Colecția „Another Dimension” este un bun exemplu în acest sens atât ca și comunicare, cât și ca valoare reală pe care o aduce. Oamenii au nevoie de conexiune, au nevoie să se individualizeze și să se simtă „văzuți”, iar personalizarea pieselor vestimentare prin serviciile lor speciale oferă această posibilitate. Totodată, au abordat cu mai mare seriozitate stilul casual pentru a rezona cu existența cotidiană a celor ce-i simpatizează.

PROMOVARE

Direcția marketing-ului emoțional a fost cea mai bună alegere pentru ei pentru că au pus accent pe latura umană a fashionului. Colaborările cu fotografi și manechini talentați i-au ajutat să comunice mai „artistic” despre conceptul Viggo. În egală măsură, au interacționat cu publicul prin intermediul prezentărilor de modă demonstrând o responsabilitate socială şi continuând să comercializeze produse din materiale reciclate. Au implementat o campanie Black Friday generoasă pentru a da acces la materiale de calitate (alpaca, lâna virgină, cașmir etc). Și în acel context economic defavorabil, relațiile cu clienții au rămas de durată, dincolo de dificultățile actuale.

LANSAREA BRANDULUI

Viggo a fost lansat în 2016 la celebrul târg de modă masculină Pitti Uomo, din dorința de a promova un cod vestimentar autentic prin punerea la dispoziție a unor produse definite de bun-gust. Încă de la început s-au adresat bărbaților din segmentul medium- high care caută o varietate mare de produse, disponibile la raft sau pe comandă la un raport calitate–preț corect.

Și-au propus să creeze un brand cu o identitate puternică pentru a crește organic prin calitate și noutate şi pentru a dobândi un nume cu sonoritate atât națională, cât și internațională.

VIGGO – THE SIGNATURE OF SUCCESS

Acest slogan reprezintă obiectivul lor pentru a fi cei mai buni în ceea ce fac, să se înscrie în topul preferințelor pe piețele unde activează. Sunt primitori și prietenoși, livrează calitate la superlativ nu doar prin produse, ci și prin serviciile de consiliere vestimentară. Sunt capabili de a-și exprima atuurile și minusurile liber, asumat și într-o manieră constructivă. Aduc în permanență ceva nou pentru a avea certitudinea că pot să cucerească nu doar piața locală, ci și internațională.

CE ADUCE 2022?

O clipă de inspirație sau de noroc poate schimba cursul unui business. Desigur, premisele nu sunt tocmai pozitive, având în vedere criza energetică ce a cuprins întreaga Europa și nu doar Republica Moldova. Creșterea prețurilor va afecta decizia de cumpărare, iar cei de la Viggo speră ca targetul vizat de ei să nu fie foarte afectat de evoluția inflației.

Noi am venit pe piață cu o promisiune – de a oferi un stil diferit. Dorim să punem la dispoziția clienților noștri costume elegante și confortabile care pot fi purtate cu încredere și care oferă o senzație de plăcere și degajare. Ne-am angajat să facem moda de lux accesibilă și ușor de purtat pentru o categorie largă de clienți. Moda nu ar trebui să fie restrictivă, iar bunul-gust la îmbrăcăminte poate fi cultivat ușor cu ajutorul unor compoziții potrivite.

IONUȚ MARIN

FONDATORUL BRANDULUI VIGGO

Abonează-te la articolele

Vip Magazin