De-a lungul celor 20 de ani de la fondarea sa, compania „Autospace” SRL a evoluat în mod constant, fiind, astăzi, un nume şi un simbol în segmentul premium al industriei auto din R. Moldova. În prezent, „Autospace” SRL este reprezentanţă oficială BMW, MINI, BMW Motorrad, Honda şi Mitsubishi în Republica Moldova, oferind servicii de vânzare şi post-vânzare.

Etapele creării

Denumirea „Autospace” cuprinde în sine lumea automobilelor, ceea ce, de fapt, este şi domeniul de activitate al companiei. Ideea îi aparţine dlui Victor Miculeţ, care este şi proprietarul companiei.

Autospace SRL s-a înfiinţat în 1996, la Chişinău, având statutul de importator al mărcii BMW, iar în 1997 a fost inaugurat primul showroom BMW din Chişinău. De-a lungul timpului, compania a avut în portofoliu toate brandurile deţinute de BMW Group: BMW, BMW Motorrad, MINI.

Extinderea serviciilor

În cei 20 de ani de activitate, Autospace şi-a extins serviciile de vânzare şi post-vânzare pentru mărcile BMW Group, deschizând o reprezentanţă la Bălţi în 2010. Anul 2015 a însemnat o nouă provocare pentru companie, devenind, din acel moment, dealer oficial al Honda şi al Mitsubishi în R. Moldova. Astfel, compania şi-a extins portofoliul de modele auto, oferind acum cumpărătorilor săi peste 30 de modele de maşini.

Un segment mai puţin cunoscut al companiei este comercializarea motocicletelor BMW. Actualmente, Autospace SRL este singura companie cu statut de reprezentanţă oficială de pe piaţa autohtonă, autorizată în vânzarea şi repararea motocicletelor. Pe lângă utilajul licenţiat pentru diagnosticarea motocicletelor BMW, compania dispune şi de personal calificat în reparaţia lor.3360610

Word of mouth marketing

Promovarea care a contribuit esențial la formarea și dezvoltarea brandului s-a realizat prin word of mouth marketing (WOMM), deci prin viu grai. Clienţii mulţumiţi neapărat își comunică celor din jur impresiile şi gradul de satisfacţie cu referire la produsele achiziţionate, nivelul de deservire etc.

„Autospace” SRL susţine activ numeroase activităţi cu caracter social şi sportiv și este multiplu câştigător, începând cu 2005, al Premiului „Automobilul anului în Moldova”, la diferite clase.

20 de ani de activitate a marcat în 2016 compania „Autospace”.

miculet_portret_fmtVictor Miculeţ, fondatorul şi proprietarul SRL „Autospace”: Principiul în baza căruia se creează filosofia de promovare a Autospace este clientul mulţumit, deci un client satisfăcut devine un client fidel. De aceea, o bună parte dintre activităţile noastre de marketing le concentrăm pe fidelizarea clienţilor. Anul acesta, spre exemplu, clienţii BMW au beneficiat de garanţie extinsă pentru automobilele procurate şi de Service Inclusive, serviciu ce cuprinde deservirea gratuită a acestora pe o perioadă de până la cinci ani.