Top 100 Branduri 2016. FRESH&JOY /Igienă/

FRESH&JOY este prezent pe piaţa produselor de igienă şi curăţenie din Republica Moldova de peste 20 de ani. Lavetele şi bureţii produși sub acest brand sunt singurele mărfuri de uz casnic autohtone, astfel încât acestea concurează doar cu mărcile de peste hotare.

Specificul şi sortimentul

Compania se evidenţiază printr-un proces complex incluzând producerea, logistica, etapa de comercializare a mărfii, dar şi aprovizionarea clienţilor. Ca urmare, clienţii fideli şi rezultatele bune nu au întârziat să apară, la fel ca şi numeroasele premii de profil pe care marca comercială „FRESH&JOY” le-a câştigat de-a lungul timpului.

Chiar dacă „FRESH&JOY” înseamnă şi producerea de haine pentru casă şi odihnă, dar şi de genți eco, accentul se pune totuşi pe tot sortimentul de produse de uz casnic şi curăţenie, o bună parte dintre ele fiind fabricate în Moldova.

Brandul şi autorul

Produsele de uz casnic comercializate de această companie sunt pe piață începând cu anul 1995, dar marca comercială „FRESH&JOY” numără peste 13 ani de la înfiinţare. Autoarea mărcii este Angela Chelaru, ea fiind şi fondatoarea companiei. Simbolul reprezentativ este compus din cuvintele „fresh” și „joy”, scrise cu albastru deschis, culoarea prospeţimii, care este plasat deasupra imaginii unui peştişor stilizat, în culori de la galben, oranj până la roşu, pe fundalul unui lac. Denumirea în limba engleză a fost aleasă pentru a inspira potenţialilor consumatori încredere şi garanţia calităţii europene. În ce privește sloganul însă, a fost ales un mesaj în limba română: „Faci curat cu noi!”, inspirând claritate și puritate.

Promovarea brandului

FRESH&JOY se promovează în special prin participarea la diferite campanii mediatice, de agrement, dar şi sociale, inclusiv prin faptul că fondatoarea companiei se implică în activități publice. Totodată, FRESH&JOY participă la diferite concursuri naționale de profil, obținând, nouă ani la rând, premiul mare „Mercuriul de Aur” la Concursul „Marca Comercială a Anului”, la diferite nominalizări.

3 milioane de unităţi produse anual sub marca FRESH&JOY

img_8519-16-11-16-12-2_fmtAngela Chelaru, fondatoarea brandului FRESH&JOY: Prin tot ceea ce facem, ne dorim să fim cât mai aproape de consumatorii noştri, promovând conceptul de curăţenie şi, implicit, sănătatea. Originalitatea produselor este susţinută de un nivel înalt de calitate, care ne-a recomandat dintotdeauna brandul, aducându-ne numeroase premii şi distincţii la diferite concursuri, din anul 2003 încoace, cât şi aprecierea consumatorului, dovedită prin fidelitatea acestuia.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin