Top 100 Branduri 2016. Ariel /Detergenți/

În misiunea sa de a prelungi viața hainelor și de a răspunde întotdeauna nevoilor consumatorilor săi, Ariel investește permanent în dezvoltarea inovațiilor în procesul de îngrijire a hainelor, ­păstrându-și astfel poziția de lider pe piața de detergenți. Implicarea continuă în cercetare și ataşamentul pentru inovație au condus la dezvoltarea produselor care au revoluționat piața detergenților și au contribuit la îmbunătățirea stilului de viață al consumatorilor.

ariel-water-image-fina_fmtISTORIA BRANDULUI

Ariel a apărut pentru prima dată în Marea Britanie în anul 1967 și a fost primul detergent cu enzime de îndepărtare a petelor. Astăzi, fiind unul dintre principalele branduri de succes la nivel global ale P&G, Ariel își asumă promisiunea de a menține standardul de excelență în îngrijirea hainelor. Astfel, inovațiile Ariel reușesc să ofere curățare impecabilă la temperaturi joase de spălare, economisind energie, în timp ce dozele de Ariel au devenit tot mai mici, reducând volumul ambalajelor și, totodată, nevoile de transport și consumul de apă în procesul de producție, pentru a contribui la grija față de mediu.

INOVAȚII

Încă de la început, Ariel s-a poziționat ca un brand premium care nu este doar la nivelul așteptărilor consumatorului, ci le și depășește. De aceea, experții Ariel lucrează permanent pentru a le oferi consumatorilor cele mai bune soluții, transformând spălatul rufelor într-o activitate din ce în ce mai simplă. În ultimii ani, Ariel a reușit să aducă în fața consumatorilor soluții noi, precum ARIEL 3in1 PODS: tehnologia avansată Fiber Science în trei pași pentru o nouă eră a tendințelor în domeniul modei și al materialelor textile, oferind curățare impecabilă și păstrând aspectul de nou al hainelor pentru mai mult timp.

Pe piața din R. Moldova, Ariel s-a diferențiat de celelalte branduri prin inovația constantă adusă formulelor sale, având întotdeauna un singur scop, acela de a oferi produse care să răspundă nevoilor consumatorilor săi: performanță, rapiditate, efect de durată și valoare adăugată la fiecare cumpărare.

100 de oameni de știință și ingineri au fost implicați pentru a crea noul Ariel 3in1 PODS

Abonează-te la articolele

Vip Magazin