Frumusețea are un nume în Republica Moldova – Daria Room. De mai bine de un an, salonul a reușit să contureze și să accentueze grația feminină la cel mai înalt nivel, iar miile de cliente care au ajuns pe mâinile personalului calificat de la Daria Room demonstrează că e vorba de mai mult decât de un salon de frumusețe. Acesta e locul unde femeia renaște și unde o poate face în cel mai plăcut mod.
Istorie și rezultate
Conceptul, ulterior brandul, Daria Room a fost gândit și lansat în 2015. Ideea îi aparține fondatoarei brandului Daria Room, Ana Platonov, care, împreună cu producătorul de imagine, Alina Rusu, a muncit ca un vis comun să devină realitate. Astăzi, cei zece specialiști ai salonului de frumusețe reușesc să presteze cele mai bune și complexe proceduri cosmetice sub brandul „Daria Room”, cel care, atât prin logoul său, cât şi prin misiune, are o semnificație importantă.
Denumirea brandului
Numele Daria Room nu a fost o alegere întâmplătoare, acesta fiind legat direct de prenumele celui mai mic membru al cuplului Ana și Oleg Platonov – Daria. Iată de ce „copilul de suflet”, născut în 2015, nu putea să poarte un alt nume. În plus, numele Daria are o semnificație deosebită, purtând în el binele, un bine pe care Daria Room, în virtutea misiunii sale, îl menține și îl înmulțește zi de zi.
Nici logoul nu a fost ales la întâmplare. Acesta este axat mai mult pe culoare și simplitate, fiind un joc al formelor și al literelor. Pentru Daria Room a fost primordial să obțină nuanța dorită de verde, care să reflecte în totalitate plinătatea naturii. „Acolo unde verdele răsare, este și dezvoltarea naturală… trăirea primăverii”, afirmă fondatoarea salonului „Daria Room”.
Sloganul
Daria Room nu are un slogan. Pur și simplu, nu a fost nevoie de el, pentru că nu poți să reprezinți femeile printr-o singură frază. Ele sunt atât de diverse, sunt unice și minunate, Daria Room fiind o oază în care fiecare dintre ele găsește ceea ce are nevoie.
Promovarea brandului
Cei de la Daria Room afirmă că atunci când spunem „branding”, vorbim despre îngrijirea unui brand pentru a-i spori valoarea. Și asta au făcut timp de un an. Au abordat strategii atât de diverse, dar unite în principiul Calității Impecabile, iar rezultatul muncii a dat roade frumoase, rapide și foarte eficiente!
Este ideal să îţi dezvolţi brandul în fiecare zi, puţin câte puţin. Cu paşi mici şi siguri, combinați cu cei mari și grei, vei reuşi să creezi ceva frumos. Aceasta este rețeta de succes a brandului Daria Room.
Totuși, câteva dintre cele mai importante etape în promovarea brandului pot fi împărtășite și dvs. Evident că s-a acordat o mare atenție segmentului social media, salonul promovându-și serviciile în diverse grupuri sau organizații de profil. Totodată, Daria Room participă la aproape toate evenimentele mondene, stabilind noi contacte și colaborări, inclusiv peste hotare. Și, nu în ultimul rând, muncește cu sârguință și cu mult suflet!
1 an pe piața din Republica Moldova, peste 3000 de cliente mulțumite de serviciile salonului Daria Room
Ana Platonov, managerul salonului Daria Room: Frumusețea înseamnă sănătate, naturalețe și expresivitate. Acest lucru l-am descoperit dincolo de Republica Moldova. Acolo am dat peste o industrie întreagă care lucrează în serviciul frumuseții și al tinereții feminine. Acest lucru ne-a inspirat să aducem cele mai moderne, eficiente, nedureroase și naturale proceduri, potrivite pentru fiecare. Acestea au misiunea de a accentua și menține frumusețea creată prin Darul Divin.
Text: Svetlana Tataru
Lasă un răspuns