TOP BRANDURI 2019: CASA RINALDI

Misiunea CASA RINALDI în Republica Moldova este să satisfacă cerințele consumatorului și să aducă pe piață noastră produsul care să imbine perfect calitatea, gustul și prețul, lucru ce îl face de fapt, de mai bine de 40 de ani și la nivel mondial. În 2019 și-a mărit asortimentul și a îmbunătățit calitatea acestuia, ceea ce a dus și la creșterea numărului de clienți. Astăzi, produsele CASA RINALDI se regăsesc pe rafturile celor mai cunoscute supermarketuri și în bucătăria celor mai bune restaurante din țară și asta pentru a mai confirma o dată că el este brandul potrivit pentru a promova stilul de viață sănătos, prin intermediul dietei mediteraneene declarată Patrimoniu UNESCO din 2010.

40 de ani de la fondarea brandului internațional CASA RINALDI

CASA RINALDI – UN BRAND STRATEGIC

2019 a fost un an plin de evenimente culinare în care CASA RINALDI a fost implicată, cele mai multe fiind axate pe cultura Italiei bazate pe afirmația: „Manâncă sănătos pentru a avea un stil de viață sănătos”! Compania a avut parte de mai multe provocări în 2019, dar două din ele, la sigur vor rămâne în istoria CASA RINALDI. Aici, vorbim despre colaborarea strânsă, care a realizat-o încă de la începutul anului cu Federația Italiană de Bucătari. Aceasta a ales CASA RINALDI drept brand strategic și potrivit pentru a promova propriile obiective, și anume propagarea dietei mediteraneene, valorizarea imaginii bucătarilor ca promotori ai stilului de viață sănătos și susținerea educației în domeniul alimentar în școli și familii. Tot alături de Federația Italiană de Bucătari (FIC) au participat la diverse traininguri specializate susținute uneori cu suportul UTM, alteori cu suportul Ambasadei Italiei la Chișinău, unde și-au dat întâlnire cei mai iscusiți bucătari din toată țara și au făcut schimb de experiență.

Respectiv, un rol principal în acest context îl au produsele CASA RINALDI, fiind 100% autentice italiene și un sinonim al calității și al gustului original și delicios. Cea de-a doua provocare a fost lansarea cursurilor și trainingurilor pentru a prepara adevărata pizza italiană, care în ultimii ani a devenit cel mai solicitat aliment din meniurile localurilor de oriunde în lume.

Produse noi pe piața din Republica Moldova

Printre cele mai importante realizări ale anului au fost extinderea rețelei de distribuție a produselor CASA RINALDI în mai multe zone ale țării, care până acum fusese neacoperite sau acoperite parțial, și asta datorită unei logistici mai bune. Desigur, nu în ultimul rând e vorba și de produsele noi pe care le-a adus pe piața noastră. Compania a început cu restilizarea Oțetului Balsamic din Modena, apoi a urmat introducerea în sortiment a mai multor tipuri de mezeluri precum Prosciutto di San Daniele, Pancetta arrotolata magretta, stagionata, tesa dulce și afumată, coppata simplă, cu piper negru, dar și multe alte articole de salamuri și șuncă. Desigur, au apărut și renumitele paste Penne, Fusilli și Maccheroni, doar că de data aceasta mai colorate, dar și fără gluten, fiind făcute din făină de porumb, dar și de mazare verde, năut și orez integral. CASA RINALDI a continuat să modernizeze linia de legume, Pesto și Sfilatini, Crema de Oțet Balsamic alb Biancomodena și Crema de Oțet Balsamic de Modena cu gust de smochine care sunt deja într-un alt format. Gusturile noi au îmbogățit și gama de produse cu Pesto de busuioc și trufe, Sos de roșii cu fenicul, Crema de Oțet Balsamic IGP din Modena pentru frigărui cu fenicul și coriandru, sferturi de Anghinare naturale în saramură, Făina pentru mămăligă cu trufe. Totodată, gama CASA RINALDI ORGANIC a adăugat câteva produse noi ca Uleiul de măsline extravirgin 100% Italian și Vinetele uscate conservate în ulei. Și pentru că brandul se consideră și unul eco-friendly, a reușit să introducă pentru confortul cumpărătorului și diverse pungi și genți biodegradabile.

Casa Rinaldi „trezește” italianul din tine

Sloganul vorbește de la sine, precum că familiarizarea cu produsele și gastronomia italiană trebuie să trezească spiritul italian și în fiecare moldovean. Gustul redat de produsele CASA RINALDI are menirea de a transfera savoarea și tradiția Italiei oriunde în lume.

Viitorul

Cei de la CASA RINALDI știu că 2020 va fi un an mai dificil, în care vor trebui să demonstreze clienților lor că nu au greșit când le-au ales brandul. Vor contiua să-și îmbunătățească calitatea serviciilor și respectiv să obțină rezultate și mai bune. Anume acesta este obiectivul lor și cu siguranță vor găsi motivația necesară pentru a-l atinge: de a-și mări numărul de clienți și să-i îndrăgostească și mai mult de produsele CASA RINALDI.

Scurt Istoric

Istoria brandului CASA RINALDI nu se schimbă. Totul a început în anul 1979, când managerul Giovanni Magagni, angajat de către familia Rinaldi în acea perioadă în afacerea de prelucrare a deșeurilor de carne cu scopul producerii electricității, propune lucrătorilor un nou concept de business în domeniul alimentar italian, care era orientat exclusiv pe export. Aceasta inițiativă reușește să fie susținută, iar Giovanni își asumă toate responsabilitățile fondării și dezvoltării afacerii. Astfel, apare pe piață compania Alis SRL, care 7 ani mai târziu își conturează imaginea cu brandul CASA RINALDI. Acum, produsele ei sunt prezente în peste 110 țări din lume, confirmând calitatea și tradiția italiană.

Francesco Sanna, Manager General CASA RINALDI MOLDOVA


Anul 2019 la fel ca și cel precedent ne-a adus rezultate frumoase, pe lângă faptul că am demonstrat că suntem un produs de top care se menține de 40 de ani pe piața mondială, am continuat să mărim considerabil interesul consumatorilor față de produsele CASA RINALDI. Am adăugat în sortiment, atât ambalaje și gusturi noi, cât și produse Bio, fără gluten. Calitatea acestora poate fi confirmată prin alegerea bucătarilor pentru a le utiliza la numeroase evenimente locale și internaționale, a multor restaurante din capitală, dar și a consumatorilor care vor să mănânce sănătos și gustos. Acest fapt ne servește drept motivație, pentru a familiariza moldovenii cât mai mult posibil cu tradiția și cultura gastronomică din Italia, să aducem dragostea pentru mâncarea mai sănatoasă, care face parte din bucătăria mediteraneană.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin