Anul care tocmai s-a încheiat a fost, fără îndoială, unul dificil pentru multă lume, atât la nivel personal, dar și de business. Pentru cei de la VIGGO a fost nevoie de o schimbare a macazului, așa cum segmentul de lux (inclusiv din retail) a suferit unele reorientări majore. Provocarea a fost, desigur, aceea de a menține obiectivele la un nivel realizabil pe tot parcursul lui 2020.
Începtul anului a venit cu o creștere exponențială a businessului online, datorată pe de o parte de investiții realizate într-un nou site și platformă web. Unul dintre obiectivele brandului a fost prezența pe online, una de standarde internaționale, care să reprezinte numele VIGGO. Pe de altă parte, schimbarea obiceiurilor de cumpărare și transferarea achizițiilor către online s-au tradus într-o creștere a cifrei de afaceri pe acest segmet.
Situația generată de pandemie i-a mobilizat pe cei din echipa VIGGO să ofere sprijin personalului din linia întâi în lupta cu virusul, în special în prima parte a anului, când nu existau suficiente mijloace de protecție.
Liniile tradiționale VIGGO BUSINESS, CONTEMPORARY și SPORT au fost completate de o nouă colecție, VIGGO BEACHWEAR, ce include piese de îmbrăcăminte cu design unic și accesorii pentru plajă și piscină. Colecția Beachwear a fost creată în Italia, doar așa a fost posibilă beneficierea unei materii prime de top, dar și a procesului de producție. Clientul VIGGO este obișnuit cu un standard de calitate premium și vedem adesea în ținutele lor piese VIGGO alături de produse de la branduri fashion de lux.
Serviciul de Made to Measure a fost completat cu o nouă colecție de țesături italiene, cu patternuri și culori deosebite, din materiale exclusive. Lâna Australiană și Neo Zeelandeză, procesată prin metode tradiționale, rămâne preferata clienților care apreciază finețea și calitatea excepțională.
Probabil cea mai frumoasă realizare a anului a fost introducerea în portofoliul VIGGO a colecției HOPE, una de tip capsulă realizată în Italia din materiale reciclate. Este compusă din elemente de polyester reciclat, de generație nouă obținut din sticle de plastic folosite și transpuse în piese design.
Anul 2021 vine cu provocări fără precedent pentru domeniul de fashion, dar este un an în care brandul își dorește mai mult ca oricând să acționeze. Extinderea operațiunilor din online, dezvoltarea de noi colecții și intrarea pe piața internațională, cu deschiderea primului magazin VIGGO din Londra, sunt provocările și prioritățile companiei.
Pandemia a însemnat reorientarea clienților de fashion către un alt segment.
A existat însă o cerere crescută pentru îmbrăcămintea casual și lejeră și un mare interes al clienților pentru colecția din materiale reciclate.
Lasă un răspuns