Top Branduri: BDC Creative

Lansarea brandului BDC Creative a venit din ideea și necesitatea de reinventare, dar și ca rezultat al cererii din partea unei noi generații de clienți. Clientul de astăzi se află în continuă transformare și necesită o abordare complexă asupra afacerii sale. Iar BDC Creative este aici pentru a-l sprijini și oferi mai mult decât poate oferi o companie de consultanță. Obiectivele propuse și realizate în 2020 au fost, înainte de orice, să devină mai buni în ceea ce fac, indiferent de context, și să deprindă, continuu, noi abilități. Asta pentru a fi mai aproape de antreprenorii din Republica Moldova și de a oferi produse și servicii actualizate pieții și nevoilor clienților companiei.

Compania a fost fondată în septembrie 2019, iar pe parcursul unui an a bifat deja succese demne de aprecieri. Au fost livrate 457 de ore de training pentru 10 participanți per curs. Au fost instruiți 2024 de participanți, dintre care 75% din instruiri au fost online, 25% – offline. Peste 80 de afaceri au fost setate și dezvoltate.
Nu putem omite și seria de lauri adunați în anul 2020:
 Elaborarea Ghidului Resurselor Financiare pentru IMM-uri și Start-up-uri, la inițiativa Organizației pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii (ODIMM), în parteneriat cu Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ) și platforma Investitii.md;
– Diplomă de Gratitudine, în semn de înaltă apreciere și recunoștință în realizarea Programului de Mentorat în afaceri, în calitate de Mentor. (Centrul de Suport în Afaceri Orhei, proiectul: CSA Orhei – promotor al dezvoltări business-ului mic și mijlociu, finanțat de Uniunea Europeană și cofinanțat de Suedia prin intermediul Fundației Est-Europene;
– Diplomă de mulțumire, Fondul de Antreprenoriat pentru Tineri, Proiectul „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică și socială a țării”;

 

– Diplomă, BDC – a Member in good standing of the American Chamber of Commerce in Moldova;
– Diplomă, Pentru instruirea tinerilor din cadrul proiectului G.O.L.D. „Tinerii în Antreprenoriat”, organizat de Consiliul Municipal de Tineret.
Succese și iar succese.
Anul 2020, în pofida conjuncturilor economice și sociale, a fost marcat pentru companie printr-un un șir de evenimente și lansări frumoase, așa cum sunt:
– Deschiderea primei Școli de Business pentru afaceri mici și mijlocii din R.Moldova;
– Încheierea a două parteneriate strategice (naționale și internaționale) pe domeniile de: Contabilitate și Audit, și Comunicare și prezență Media;
– Organizarea Conferinței Internaționale „Business Internationalization Conference 2020”, cu participarea a 5 țări europene (Moldova, Georgia, Ucraina și România), în colaborare cu partenerii strategici din Londra, Marea Britanie;
– Elaborarea Ghidului Resurselor Financiare pentru IMM-uri și Start-up-uri, la inițiativa ODIMM, în parteneriat cu GIZ și platforma investii.md;
– Digitalizarea proceselor în companie și implementarea sistemului de gestiune a relațiilor cu clienții CRM (Client Relationship Management);
– Crearea platformei de E-Learning.

Pe lângă proiectele active și aflate pe rol în perioada de până la pandemie, perioada pandemică a surprins echipa cu noi proiecte, sarcini și idei. Astfel, volumul de lucru a crescut semnificativ. Compania a învățat multe lucruri „din mers” și continuă să învețe și să deprindă noi abilități de organizare și comunicare, iar, astfel, să eficientizeze procesele. În plus, în această perioadă s-a consolidat echipa și chiar a angajat membri noi, pentru a putea face față proiectelor curente și viitoare.

„BDC CREATIVE – ÎMPREUNĂ CONSTRUIM AFACERI PROSPERE ACASĂ!”

Așa cum deseori le comunicăm și clienților noștri – orice criză este și o oportunitate.
Dincolo de efectele mai puțin plăcute ale pandemiei, anul 2020 a marcat echipa BDC Creative și prin noi lansări și oportunități frumoase, așa cum au fost: lansarea Școlii de Business BDC Creative, organizarea Conferinței Internaționale de Business ”Business Internationalization 2020”, semnarea a două parteneriate strategice fructuoase și participarea la elaborarea Ghidului Resurselor Financiare pentru IMM-uri și Start-up-uri, în parteneriat cu ODIMM, GIZ și platforma investii.md.
Astfel, pe lângă proiectele active și aflate pe rol în perioada de până la pandemie, perioada pandemică ne-a surprins cu noi activități, proiecte de amploare și idei de creștere. Întreaga echipă BDC Creative a învățat multe lucruri noi, îmbunătățind chiar „din mers” procesele de organizare și comunicare în companie.
Mai mult, în această perioadă ne-am consolidat echipa și chiar am angajat membri noi, pentru a putea face față proiectelor curente și viitoare.
În 2020 am îmbunătățit instrumentele de business oferite clienților noștri, dar și am creat produse noi, adaptate contextului de piață și menite să acopere noile necesități ale afacerilor. Toate acestea pentru a ajuta un număr și mai mare de antreprenori din Republica Moldova.
Suntem convinși că 2020 a contribuit la a ne face pe toți mai buni, mai creativi și a accelera procesul de reinventare al afacerii!
                               Angela Gladei – fondatoare BDC Creative

Abonează-te la articolele

Vip Magazin