Timp de 15 de ani, brandul FLORIS al S. A. „Floarea Soarelui” își menține poziția de lider pe piața din Republica Moldova la capitolul realizarea produselor oleaginoase, fiind recunoscut prin folosirea celor mai moderne tehnologii (dar și a celor clasice) din toată industria oleiferă.
Compania are patru diviziuni principale (elevatorul, producerea uleiului, complexul de rafinare și secția de ambalare), dar și alte 15 subdiviziuni. În cadrul companiei activează mai mult de 450 de angajați. De fapt, este vorba despre o echipă de profesioniști care sunt încadrați într-un proces continuu de muncă și care contribuie la creșterea capacității de lucru și la implementarea elementelor moderne în procesul de dezvoltare a întreprinderii. Compania procesează circa 250 de mii tone de materie primă și poate produce anual 50 de mii de tone de ulei rafinat și ambalat. Dintre acestea, mai mult de 80 % din uleiul produs de S. A. „Floarea Soarelui” este exportat în peste de 30 de țări.
Istoria și promovarea brandului
În 2001, S. A. „Floarea Soarelui” a venit cu inițiativa de a înregistra marca comercială FLORIS. La mai puțin de un an, întreprinderea a și început comercializarea uleiului de floarea-soarelui FLORIS în Republica Moldova. În toată această perioadă, uleiurile FLORIS au reușit să capete o reputație
impecabilă datorită gustului autentic, obținut prin procesul de rafinare intensă. Aroma delicată și prezența vitaminei E fac din uleiul FLORIS ingredientul perfect pentru pregătirea oricăror bucate, fie că e vorba de gătit, de copt sau doar de adăugarea acestuia în salate sau în conserve. FLORIS reprezintă o marcă notorie a cărei valoare este întărită nu doar prin aprecierile consumatorilor, dar și prin corespunderea ei cu prevederile legislative, fiind protejată juridic.
Premii:
Marea Medalie de Aur „Patrimoniul Republicii”, Concursul „Marca Comercială a Anului, nominația Recunoaşterea consumatorilor”, ediția 2012; International Platinum Star for Quality Award 2012, Geneva; International Platinum Star for Quality Award 2012, Paris; Grand Prix, Mercuriul de Aur al concursului „Marca comercială a anului, nominația Reputație și Încredere”, Chişinău 2014; Premiul I al Concursului pentru Realizări în Domeniul Calității, 2016.
Stela Ostrovețchi, DIRECTORul GENERAL al S.A. „Floarea Soarelui”:
„FLORIS este cel mai recunoscut brand al S.A. „Floarea Soarelui”, fiind unul dintre cele mai populare uleiuri alimentare din Republica Moldova. Este o marcă notorie care își merită pe deplin succesul, rezultat pe care l-a obținut datorită faptului că S.A. „Floarea Soarelui” are o experiență bogată în producerea uleiului de calitate. Nu în zadar, acest produs natural se găsește pe mesele mai tuturor moldovenilor.”
Text: Svetlana Tataru
Lasă un răspuns