Alina Andriuță | Top Consultanți în afaceri

Fișier

NUME, PRENUME: ALINA ANDRIUȚA
FUNCȚIA ȘI COMPANIA: BUSINESS CONSULTANT, TRAINER, ANTREPRENOR; EXPERT ÎN CONSTRUCȚIA DEPARTAMENTELOR DE VÂNZĂRI ȘI MARKETING. METODĂ DE AUTOR; TRAINER ÎN COMPETENȚE DE MANAGEMENT, ARHITECTURĂ ORGANIZAȚIONALĂ, COMPANIA ALINE CONSULTING

NUMĂRUL DE PROIECTE CONSILIATE ȘI ASISTATE:

PESTE 200 DE PROIECTE ÎN CONSTRUCȚIA DEPARTAMENTALĂ (VÂNZĂRI, MARKETING, MANAGEMENT)

PESTE 150 CRM-URI INTEGRATE ÎN CADRUL PROGRAMELOR DE CONSULTANȚĂ

PESTE 500 DE DIRECTORI DE VÂNZĂRI ÎNSTRUIȚI ÎN PROGRAME DE CURS

PESTE 400 DE DIRECTORI INSTRUIȚI ÎN PROGRAME DE CURS

PESTE 15000 ORE DE PREDARE

PESTE 10000 DE PARTICIPANȚI LA PROGRAME DE CURS

TOP PROJECT

Nu o să pot descrie cel mai răsunător proiect. Cu siguranță, sunt proiecte care îmi lasă încapsulată multă experiență și mult rezultat.

Am muncit cu drag alături de echipele: ART GRANIT, MAURER IMOBILIARE – ROMÂNIA, OK IMOBIL, FELICIA, BIROLUX, TOTALGRAVURA, REPROMED, MOLDASIG, SMILEDENT, VITREUM – ROMÂNIA, TODAYADVERTISING – ROMÂNIA, MOBILIS, AZART, MOTOLAND, POLISANOPRIM, HORUS etc.

Mă mândresc, de asemenea, cu faptul că am descris metodologia mea de autor și am plasat ca și curs pe platforma Upriserz – platforma educațională online, dedicată antreprenorilor din România.

În ce domeniu consiliați clienții și care sunt serviciile exclusive pe care le oferiți doar dvs.?
Construcția Managementului Departamentului de Vânzări și Marketing – acesta este domeniul de bază în care ofer consultanță clienților mei. Când mă refer la acest subiect, am în vedere construcția unui departament sistemic – de la proiectarea acestuia, structura organizațională, kpi-urile și indicatorii de performanță per fiecare funcție, integrarea sistemelor de management al relației cu clienții CRM – până la darea lui în exploatare, cu tot cu regulamente, business procese. De asemenea, creăm, instruim și integrăm Directori Executivi, Directori de Vânzări sau și Marketing. Este o consultanță complexă, care, de obicei, durează de la 4 la 6 luni, optez pentru durată pentru că avem timp să monitorizăm rezultatele reale ale implementărilor de procese.

Ce solicită astăzi clienții? Ce fel de soluții? 
Astăzi clienții sunt în căutarea soluțiilor de business care le vor asigura o creștere sănătoasă, stabilă și predictibilă. Totodată, aceste soluții trebuie să poată fi adaptate în momente de incertitudine, iar criza provocată de Coronavirus a demonstrat importanța acestor calificative.

În topul solicitărilor sunt:

– structurarea și performanța proceselor de management (inclusiv scrierea business proceselor pentru a putea fi repliate);

– construcția sistemului de vânzări (deseori inclusiv sisteme CRM, IP telefonie, sisteme de inducție automate a angajaților în funcție);

– digitalizarea și automatizarea proceselor. Trecerea inevitabilă dinspre foaie la Excel, din Excel la soluții integrate IT;

– instruirea angajaților: vânzări, management, marketing (e încă la început de cale conștientizarea nevoii de instruire în mediul antreprenorial moldovenesc);

PENTRU A CITI INTERVIUL INTEGRAL, ACCESEAZĂ SECȚIUNEA SHOP ȘI COMANDĂ EDIȚIA APRILIE-MAI 2021.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin