Lilia Dulgher, „Omul Anului 2017” în domeniul Vinificație

În 2017, Gitana Winery a lansat pe piață o nouă gamă de vinuri desăvârșite – Autograph, dar și a oferit o nouă față vinurilor larg apreciate Saperavi și Lupi, a înregistrat o creștere impresionantă a recunoașterii brandului atât acasă, cât și peste hotare, dar și vânzări de două ori mai mari atât în comerț, cât și în rețeaua HoReCa. Înalta apreciere a fost și premisă pentru lansarea gamei îmbuteliate în magnum a vinurilor Lupi, Saperavi și Sophie, iar în 2018 va fi lansat pe piață vinul Mănăstirea în magnum.

În anul 2017 am obţinut noi pieţe de export – după doi ani de analiză şi negocieri, am contractat primele exporturi în Japonia şi SUA. Sunt pieţe foarte importante pentru noi. În prezent, ne putem baza pe un parteneriat îndelungat.

Sunt mulţumită de succesul vinurilor Gitana pe piaţa României. În urma investiţiilor considerabile, în 2017, am sesizat o stabilitate, o percepţie mai clară din partea consumatorului final. Brandul începe să fie recunoscut nu doar zonal, la Bucureşti sau Cluj, dar în întreaga ţară. Plus la toate, am reuşit să mai adăugăm un retailer în şirul celor cu care colaborăm, şi mă refer la reţeaua Auchan. De fapt, vânzările majore le produce marele comerţ.

Ne-am extins în gama de vinuri pentru Mega Image, am adăugat două produse noi, fapt care este, din nou, un succes, pentru că este foarte complicat să adaugi un vin într-o gamă existentă. Vânzârile în creştere, ce au urmat după, sunt dovada faptului că vinurile au un raport calitate-preţ foarte bun, dar şi o calitate apreciată.

Am ajuns la etapa în care vine cumpărătorul către noi, nu îi batem la uşă. Şi aici mă refer la HoReCa – managerii restaurantelor ne solicită produsele în meniuri. Am mai listat în locaţii de lux în Bucureşti şi în alte regiuni, ceea ce înseamnă că deja am ajuns la publicul – target pentru Gitana Winery – oamenii care sunt băutori de vin, apreciază vinurile bune şi nu beau un brand doar pentru că e brand, dar pentru că dă dovadă de calitate şi constanţă.

În martie 2017 am lansat o nouă gamă de vinuri – Autograph – vinuri de monosoi, din struguri culeşi din micro-zone selectate, urmărite în timp, astfel încât să ne ofere o calitate maximă, dar şi individualitate. Deja fiind la al 10-lea an de recoltă, am reuşit, împreună echipa de specialişti, să obţinem trasabilitatea şi să înţelegem că via are un potenţial maxim anume din aceste zone. Fiecare vin Autograph poartă semnătura unuia dintre membrii familiei şi este creat într-un mod artizanal.

Fişier

Compania „Gitana Winery”

Data și locul nașterii: 8 octombrie 1979, or. Cantemir

Studii: Facultatea de Drept a USM

Text: Doina Popa

Foto: arhiva personală

Abonează-te la articolele

Vip Magazin