Societatea pe Acțiuni „Franzeluţa” și-a asumat angajamentul să satisfacă nevoia clienţilor de a beneficia de produse sigure din punct de vedere alimentar, fabricate prin metode tradiţionale şi cu un excelent raport preţ-calitate. Sistemele de management al calității ISO 9001 şi ISO 22000, implementate în cadrul întreprinderii, dar şi certificatele Kosher și Halal, pe care le deţine „Franzeluţa”, permit fabricarea produselor la nivelul standardelor internaţionale. Produsele „Franzeluţa” sunt cunoscute şi peste hotarele ţării, fiind exportate în ţări ca Germania, Canada, SUA, Grecia, România, Irlanda, Italia, Spania, Australia, Marea Britanie, Norvegia şi Israel.
Reţeaua de magazine specializate oferă o diversitate largă de produse de panificaţie, cofetărie şi paste făinoase. Sortimentul vast de produse este destinat unui public eterogen: produse de panificație (pâine, chifle, foitaje, pesmeți), produse de cofetărie (torturi, prăjituri), produse de patiserie (checuri, turte dulci, biscuiți, fursecuri), produse din vafe, produse de covrigărie, paste făinoase, torturi şi colaci la comandă pentru festivități speciale, cozonaci şi panettone pentru sărbătorile de Paști şi de iarnă.
Apariţia
Anul înfiinţării S. A. „Franzeluţa” este considerat 1947, odată cu darea în folosință a primei fabrici de pâine din Chișinău. Procesul de dezvoltare a acesteia a dus la crearea unei reţele proprii de comerţ de firmă, care include acum 14 magazine şi șase gherete. Anul 1995 înseamnă transformarea întreprinderii în societate pe acţiuni cu proprietate mixtă, 56 la sută din capitalul statutar reprezentând aportul statului.
Brandul „Franzeluţa”
Experienţa vastă, tehnologia impecabilă, respectul pentru tradiţie și valori ca profesionalismul, dragostea, pasiunea şi încrederea fac din „Franzeluța” un brand competitiv pe piața autohtonă, întâi de toate având de câștigat consumatorul. Anume lui îi promite „Franzeluța”, prin întregul proces de producţie, promovare şi comercializare, calitate și originalitate la prețuri accesibile.
Politici şi strategii de marketing
Întreprinderea îşi propune obiectivul major să consolideze imaginea brandului „Franzeluţa”, să crească gradul de recunoaştere a companiei şi a produselor sale, să se apropie și mai mult de consumator, precum și să educe printre oameni un mod sănătos de viaţă.
Brandul este promovat prin publicitate la TV, la radio, în presa tipărită şi online, prin panotaj stradal şi în broşuri, prin participări la expoziţii şi la târguri, la conferinţe de presă şi la seminare.
Lasă un răspuns