Top 100 Branduri 2016. Mezzo /Restaurante/

Restaurantul MEZZO este o nouă interpretare a tradițiilor italiene, cu bucătărie excelentă și interior elegant, ultramodern și minimalist. Meniul cuprinde o gamă variată de preparate inspirate din bucătăria europeană, italiană și tradițională moldovenească. Cele mai moderne tehnologii de gătit, produsele proaspete și ingredientele combinate cu virtuozitate invită la o adevărată aventură culinară. Iar vinul, care este selectat minuțios pentru fiecare vizitator, dintr-o vinotecă de peste 300 de vinuri unice, definește experiențe gastronomice de neuitat.

ISTORIA BRANDULUI

Mezzo Italian Restaurant și-a deschis ușile în anul 2015, în incinta BERD’S Design Hotel, fiind expresia rafinamentului bucătăriei italiene. Mezzo înseamnă, în traducere din limba italiană, miezul zilei. Iar pentru că restaurantul se află pe strada D. Cantemir nr. 12, Mezzo are cifra 12 integrată în litera O. Logoul – minimalist, simplu și clar, dar, în același timp, cu un twist – redă perfect ambianța restaurantului și calitatea serviciilor sale, având caracteristici de lemn prețios. Sloganul Mezzo Italian Restaurant este „Taste creative cuisine” și se manifestă prin viziunea restaurantului: bucătarii găsesc mereu cele mai impresionante metode de preparare și servire a bucatelor. Timp de doar un an, echipa de bucătari a Mezzo Italian Restau­rant a conlucrat cu renumiți maeştri culinari din diferite țări.

300 – atâtea licori cuprinde Cartea de vinuri a Restaurantului Mezzo.

PROMOVAREA BRANDULUI

Trei la sută din venitul restaurantului se investește în promovarea brandului. Și dacă inițial s-a optat pentru promovare la TV, la radio, pe panouri stradale, la expoziţii, prin sponsorizări și promoţii ș.a., în prezent accentul este pus pe promovarea on-line și pe rețelele de socializare, pe parteneriate și colaborări cu ONG-uri, în special la evenimente de caritate, cea mai reușită promovare realizându-se prin recomandările clientului mulțumit.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin