Top 100 Branduri 2016. Pegas /Produse alimentare/

Pe parcursul a 20 de ani de activitate în industria mezelurilor, Pegas a menținut etalonul de calitate superioară, construindu-și imaginea pe piață prin grija față de consumator și produs, prin corectitudine și transparență, prin evoluția și lărgirea companiei, prin originalitatea rețetelor (a căror diversitate este în continuă creștere). Și, începând cu anul 2001, când a fost deschis primul magazin de firmă „Pegas”, brandul a adus în capitală o atmosferă comercială unică.

ISTORIA COMPANIEI

La începutul secolului trecut, în orașul Lviv funcționa o fabrică înfloritoare de carne, fabrică ce a aparținut unui măcelar numit Carl Gike. Un antreprenor de succes, un om de afaceri corect și o persoană lucidă cu voință fermă, Carl înțelegea perfect că pentru a reuși, ai nevoie de ceva mai mult decât de o linie de producție neîntreruptă. Astfel, el a pus bazele unei calități inegalabile: rețete tradiționale din produse de primă clasă, concordanța cu cele mai înalte standarde, un loc aparte în vitrine și în percepția consumatorilor. În timpul războiului, fabrica a fost distrusă și Carl nu a mai reușit să atingă culmile la care a visat. Totuși, ideea priorității absolute a calității a rămas vie și, după aproape un secol, aici, în R. Moldova, familia Bespaliuc a pășit pe urmele străbunicului lor Carl Gike, punând temeliile afacerii „Pegas”, pentru a readuce oamenilor tradiția consumării unor produse de calitate. De mai mult de douăzeci de ani, Pegas muncește neobosit, perfecționându-se zi de zi, încercând să implementeze o nouă cultură a preparatelor din carne, iar afacerea este transmisă, pas cu pas, din generație în generație.

_mg_5658Înițial F. C. P. „Pegas” SRL însemna un spațiu de producere mic și o cârnățărie în care erau comercializate exclusiv produsele companiei. Odată cu trecerea timpului, afirmarea calității pe piață și creșterea cererii prin solicitări directe de la consumatori, dar și comercianți, compania și-a extins spațiul, capacitatea și aria de răspândire. În anul 2007 a fost construit Combinatul de Carne și Mezeluri „Pegas”, iar până în prezent, Pegas dispune de patru magazine de firmă în Chișinău, al cincilea fiind în fază de proiect.

SIMBOLURI DEFINITORII

Imaginea brandului „Pegas” s-a conturat pe parcursul anilor, prin perfecționarea ambalajelor, a prezentării produselor și, inevitabil, a logotipului.

PRINCIPII ȘI OBIECTIVE

Păstrarea demnității. Compania „Pegas” nu renunță la calitate de dragul cantității. Echipamente inovatoare, dezvoltarea unor tehnologii unice de prelucrare a cărnii, achiziționarea și depozitarea unor produse proaspete de primă calitate – acestea sunt elementele de bază care asigură calitatea de la Pegas și determină statutul acestei companii.

Satisfacerea cerințelor. Toate materiile prime care sunt folosite pentru fabricarea salamurilor corespund celor mai înalte standarde internaționale ale calității și securității alimentare, cum ar fi ISO22000.

img_7767„Gânduri curate, produse curate”. Sunt alese numai produse ecologice pentru a exclude prezența oricăror aditivi în salamuri. Produsele „Pegas” conțin numai carne naturală de cea mai înaltă calitate, inclusiv porcină crescută în propria fermă.

Echipa „Pegas” simte, și nu doar cu inima. Fiecare lot de salamuri produse la fabrică este atent verificat și testat în mod obligatoriu de către personal.

Atenție pentru fiecare. Compania „Pegas” oferă o atmosferă caldă, prietenoasă, pentru că numai încrederea absolută și respectul reciproc permit realizarea unui proces de producție de înaltă calitate la fiecare etapă. Pentru Pegas, aprecierea și loialitatea clienților reprezintă cel mai important profit.

Respectul pentru tradiții. La Pegas sunt respectate riguros rețetele tradiționale, până la cel mai mic detaliu. Cel mai important este că rețetele vechi nu prevăd folosirea aditivilor chimici, asigurându-se astfel un produs sută la sută natural.

img_7657Pavel Bespaliuc, proprietarul F. C. P. Pegas SRL

Ne-am stabilit obiective pe care le putem realiza. Nu încercăm să-i depășim pe concurenții noștri – ne străduim doar să fim cei mai buni. Noi nu ne facem datoria – noi tindem să ne realizăm visul. Nu sperăm să schimbăm lumea, dar credem că suntem în stare să facem mai bună cel puțin o părticică din viața voastră.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin