Radisson Blu este un brand internațional ce inspiră încredere atât angajaților, partenerilor, cât și clienților. O dovadă este și aderarea fostului Leogrand Hotel la celebrul lanț Radisson Blu, devenind, în anul 2015, Radisson Blu Leogrand Hotel Chișinău.
Numele brandului
În anul 1960 a fost inaugurat hotelul Royal în Copenhaga, Danemarca. Designul lui a fost proiectat de Arne Jacobsen pentru SAS International Hotels (SIH) – Departamentul hotelier al companiei aeriene Scandinavian Airlines, SAS Group.
În anul 1994 a fost creat Radisson SAS, în urma fuziunii SAS International Hotels (SIH) cu brandul Radisson pentru Europa, în Orientul Mijlociu și Africa (EMEA), în scopul de a promova o inițiativă comună de brand.
În anul 2002, Carlson Rezidor Hotel Group a creat brandul SAS Hospitality, pe care, în 2009, l-a redenumit Radisson Blu.
Gordon McKinnon, vicepreședintele executiv al brandurilor Rezidor, a explicat că numele Blu a fost rezultatul cercetărilor Rezidor în scopul de a găsi un element vizual nou pentru logo, prin care acesta din urmă să se diferențieze de logoul SAS, mai exact, prin schimbarea pătratului albastru inițial.
„Numele Blu a apărut ca un titlu de încercare, dar, la scurt timp, ne-am convins că este cel mai potrivit și firesc dintre toate pe care le-am căutat. Este simplu, scurt, relevant și l-am creat în așa mod, încât acesta să ofere un aspect modern identității brandului fără a aplica o complexitate exagerată”, a menţionat domnul McKinnon.
Premii
European Property Awards for Interior Design 2016;
Premiul pentru design la Interior Space and Exhibition 2015-2016, categoria design;
Awards Ceremony, Most Fashionable Moldova 2015.
120 de milioane de lei, cifra de afaceri a hotelului
Husnu Tayanc, managerul general al Radisson Blu Leogrand Hotel: Radisson Blu Leogrand este unicul hotel de rețea internațională de cinci stele din Moldova. Lucrul care ne face diferiți de ceilalți este că insistăm constant pe standarde superioare privind calitatea și acordăm o atenție deosebită satisfacerii oaspeților noștri. Luăm în considerare fiecare dorință de-a lor și încercăm să le îndeplinim pe toate, astfel încât fiecare vizitator să fie mulțumit sută la sută.
Text: Iuliana Mămăligă
Lasă un răspuns