Top 100 Branduri 2016. SANCOS /Clinici medicale/

Clinica de Medicină Estetică „SANCOS” a fost fondată în 1987, la 16 ianuarie, în curând atingând 30 ani de activitate.

Dacă inițial aici munceau 16 persoane, în prezent personalul include peste 150 de angajați.

Este prima clinică privată din Republica Moldova acreditată de Consiliul Național de Evaluare și Acreditare în Sănătate și de organismele internaționale, prin certificatul ISO 9001:2000.

poza-1_fmtNumele brandului

Denumirea brandului conţine o îmbinare de cuvinte ce reprezintă sensul activităţii clinicii: SAN – sănătate (promovarea unui mod sănătos de viaţă), COS – cosmetologie (realizarea doleanţelor pacienţilor de a fi mai frumoase sau mai frumoşi). Sigla reprezintă denumirea companiei SANCOS, aceasta fiind aranjată în două rânduri de culoare: roşie şi neagră, situate pe fundalul unei picături (de sânge) – picătură ce dă viaţă.

Sloganul „SANCOS” – Calea spre perfecţiune – a fost ales în virtutea misiunii pe care și-a asumat-o clinica: prestarea serviciilor medicale de o calitate ireproșabilă şi promovarea unui mod sănătos de viaţă, ajutându-i pe pacienți să-și realizeze visurile cu privire la perfecționarea aspectului lor fizic.

Istorie şi rezultate

Astăzi, datorită diversității mari de servicii prestate, experienţelor profesionale de succes, la care a contribuit fiecare specialist din echipă, Clinica „SANCOS” a ajuns unul dintre liderii pieței de servicii medicale private din Republica Moldova, recunoscută, pe bună dreptate, și de organismele internaționale. Pe parcursul celor 30 de ani de activitate a clinicii, s-au înregistrat peste 3 milioane 500 de mii de vizite la medici.

În prezent, în cadrul CME SANCOS, circa 12 500 de persoane asigurate beneficiază de asistență medicală primară.img_2341_fmt

Tehnici de promovare

Politica de promovare a brandului s-a axat întotdeauna pe comunicarea directă cu vizitatorul clinicii. Pentru cei de la SANCOS, cheia reuşitei pentru a consolida o relaţie fidelă medic-pacient este empatizarea cu pacientul. Probabil, în momentul de față, nu putem vorbi despre o singură metodă de promovare care să-i fi adus succesul acestei clinici. Or, la fiecare etapă de dezvoltare a ei, a existat un „apogeu” în promovare și publicitate, fie că e vorba de spoturi video, fie – de materiale audio, de publicarea în ziare și reviste, de agenții de publicitate sau, mai nou, de promovarea în spațiul virtual pe site-uri și pe rețelele de socializare.

Sarcina de bază în programul de promovare al clinicii este câștigarea și menținerea loialității din partea pacienților, menţinerea poziţiei existente a instituției şi cucerirea noilor segmente de piaţă.

Pentru realizarea programului de loialitate în Clinica „SANCOS”, periodic sunt elaborate chestionare prin care sunt analizate părerile, doleanţele şi propunerile pacienţilor.

În prezent, Clinica „SANCOS” este unica instituție medicală din țară care deține în palmaresul său premiul Mercurul de Aur al Concursului Național „Marca Comercială a Anului”, fiind nominalizată la categoria specială „Reputație și încrederea consumatorului” (anul 2014).

Premii

2012: Câștigătorul Concursului Național „Marca Comercială a Anului”, deținătorul marelui premiu „Mercurul de Aur”, nominalizarea „Favoritul Anului”, categoria „Servicii medicale, sănătate și frumusețe”.

2013: Câștigătorul Concursului Național „Marca Comercială a Anului”, deținătorul marelui premiu „Mercurul de Aur”, nominalizarea „Favoritul Anului”, categoria „Servicii medicale, sănătate și frumusețe”.

2014: Câștigătorul celei mai importante distincţii a Concursului Național „Marca Comercială a Anului” – „Mercurul de Aur”, nominalizarea „Reputație și Încredere”.

2015: Câștigătorul concursului național „Gala Premiilor în Sănătate”, nominalizarea „Cea mai bună echipă a medicului de familie.”

30 de ani de activitate a clinicii se împlinesc în 2017

_mg_2844_fmtValeriu Oglindă, directorul general al Clinicii SANCOS: Dorim să contribuim la construcţia armoniei, a echilibrului interior pe care pacienţii noștri îl caută în procesul de consolidare a încrederii față de ei înșiși, aflați în căutarea celei mai bune forme posibile a aspectului fizic și a stării lor de sănătate.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin