Top 100 Branduri 2016. Sensi bar & café /Restaurante/

Lansat în 2010, Sensi bar & café reprezintă un local exclusiv din Chișinău în care gurmanzii își pot împlini, la prețuri accesibile, cele mai deosebite pofte și în care fiecare client înțelege că a mânca este o adevărată artă.

ISTORIA BRANDULUI

Brandul „Sensi” este bijuteria pe care a moștenit-o FOOD LAB SRL, companie fondată în acest an. Acum, de el se ocupă o echipă entuziastă formată din directori, oameni inspirați, condusă de arhitectul și talentatul designer Victor Grosu. Toți aceștia investesc resurse, timp și pasiune ca să dezvolte și mai departe numele Sensi.

0_3_fmtSIMBOLURI DEFINITORII

Încă de la început, echipa de creație a asociat brandul cu frumusețea, bunăstarea, căldura și senzualitatea, noțiuni ce duc instantaneu cu gândul la o femeie și la senzațiile pe care aceasta le trezește. Chiar și logoul a fost stilizat în manieră feminină, fiind ales un caracter cursiv și grațios. Și dacă femeia reprezintă începutul vieții, atunci Sensi bar & café reprezintă începutul unei noi ere gastronomice, pe care adevărații cunoscători o apreciază pe măsură. Cu alte cuvinte, în acest local rafinat, clientul găseşte cele mai surprinzătoare plăceri gustative, departe de banalitatea de a-și potoli foamea și setea.

PROMOVAREA BRANDULUI

Brandul „Sensi” și-a câștigat faima pe piața de profil în primul rând datorită muncii de calitate și ofertelor exclusive oferite clienților. În acest sens, brandul a fost promovat prin metoda marketingului direct, ce presupune un volum enorm de muncă, căreia o echipă tânără și entuziastă cum e cea din spatele brandului „Sensi” îi face față cu succes. Merită menționate și implicarea echipei de barmani conduse de profesionistul Serghei Ejov Bondari, şi capacitatea de gestionare a managerilor Denis Tocarev și Igor Boțan.

Deși localul se promovează și prin intermediul rețelelor de socializare, acesta acordă o importanță mai mare cunoașterii și comunicării directe dintre personal și oaspeți. Deci, se promovează în mod special printr-o abordare individuală a clientului, o strategie de marketing căreia echipa și-a propus să-i acorde tot mai mult timp și atenție în ultima perioadă, precum și în viitor.

andronic-elena-directo_fmtElena Andronic, directorul localului Sensi bar & café: Ne dorim ca oaspeții noștri să ne considere unici, valoroși, dar accesibili în același timp. Mă bucur că reprezint un bar autentic de nivel european, în care pot fi găsite cele mai proaspete stridii și fructe de mare, exclusive în Republica Moldova.

Pentru noul an, pregătim multe surprize plăcute pentru clienții gurmanzi, cum ar fi cocktailuri care sunt în trend și se găsesc în lista Speakeasy Bar, băuturi alcoolice exclusive și bere artizanală. Tot la noi, oaspeții noștri se vor putea delecta cu delicatese din fructe de mare crescute într-un acvariu special. Mai mult decât atât, localul va organiza întâlniri și cine gastronomice cu prestigioși bucătari-șefi, barmani-șefi și restauratori din spațiul CSI și european.

Ne adresăm celor care își doresc ceva mai mult, mai proaspăt, mai original. Și, pentru că oricine își dorește asta, cred că suntem potriviți pentru toți!

Abonează-te la articolele

Vip Magazin