TOP BRANDURI 2019: VENTO

Cei 5 ani pe piața benzinăriilor din Republica Moldova au demonstrat că VENTO e mai mult decât o stație de alimentare a automobilelor. În toată această perioadă, compania și-a extins numărul de benzinării în țara noastră, depășind cifra de 70, făcând-o și una din cele mai mari rețele naționale din domeniu. Totuși, 2019 va rămâne în istoria Republicii Moldova ca anul în care VENTO a reușit construirea „coridorului” ce ajută la traversarea R.M. de către proprietarii de mașini electrice care călătoresc din România spre Ucraina și viceversa!

71 de benzinării în toată țara, printre ele, 9 puncte de încărcare ale automobilelor electrice

Obiective și reușite

Anul 2019 a însemnat pentru VENTO un mare succes. Rețeaua de benzinării a deschis alte 10 stații de alimentare cu combustibil de cea mai înaltă calitate de la cele mai bune rafinării de petrol din Europa.

Pe lângă acestea, posesorii de mașini electrice s-au bucurat că din acest an au 9 puncte de încărcare ale automobilelor în 9 locații diferite din țară. De menționat e faptul că anume VENTO a fost și prima companie care a inaugurat o astfel de instalație pe teritoriul unei benzinării din Republica Moldova.

Surprize și inovații

VENTO reușește să-și surprindă clienții de fiecare dată. Excepție nu este și 2019, an în care compania s-a concentrat pe consumatorii săi. În așa mod a fost lansată aplicația VENTO menită să ghideze clientul spre servicii operative. Prin intermediul ei, acesta e la curent în regim non-stop cu toate noutățile companiei, prețurile combustibilului, precum și cu harta stațiilor de alimentare VENTO, cu ajutorul căreia poate fi găsită cea mai apropiată benzinărie în orice colț al țării.

Desigur, nu poate fi ignorat și site-ul companiei (www.vento-moldova.md) care este mereu actualizat și plin de promoții la fiecare sezon. Cei care aleg VENTO sunt obișnuiți și cu cardurile de reducere, atât pentru combustibil, cât și pentru produsele care pot fi comercializate în magazinele stației de alimentare. Dacă în trecut o benzinărie era asociată doar cu o sursă de combustibil pentru mașini, acum aceasta reprezintă un amalgam de servicii. Și nu e vorba doar de capacitatea locurilor de parcare, o spălătorie autonomă, un market cu produse de primă necesitate, dar și de lucruri inedite pentru Republica Moldova.

Și aici vorbim despre faptul că fiecare are posibilitatea să-și savureze prima cafea de dimineață la o terasă superbă sau să-și delecteze papilele gustative cu unul dintre cele trei tipuri de ceaiuri exclusive care pot fi găsite doar la stațiile VENTO și să-și aminteasăcă de gustul copilăriei în timp ce mușcă din produsele de patiserie de producție proprie abia scoase din cuptor.

Iar cei care au nevoie de un răgaz de la un drum mai lung își pot lăsa copiii la terenul de joacă, în timp ce adulții pot folosi bara de tracțiuni pentru a-și dezmorți mușchii audiind din play-listul cu cea mai selectă muzică gata să relaxeze la maximum chiar și pe cel mai pretențios client.

„Mereu aproape, mereu cu plăcere”

VENTO știe de ce are nevoie clientul său și asta pentru că a lansat, în premieră pentru o benzinărie din Republica Moldova, serviciul Linia Fierbinte la care fiecare își poate expune părerile despre produsele pe care le achiziționează aici sau serviciile prestate de către colaboratorii ei. Compania este prima din domeniu care a dotat WC-urile cu instalații pentru persoanele cu dizabilități, a eliminat pragurile din interiorul stației de alimentare și a rezervat locuri de parcare cât mai aproape de ușă pentru confortul lor.

Orice client are nevoie de atenție, iată de ce, VENTO pune accent pe detalii. Compania încearcă mereu să-l surprindă în acest sens, cu aceiași aromă exclusivă a parfumului din interiorul stației sau declarațiile inedite de pe pachețele de zahăr precum „Fă-i ochi dulci” sau „Ești o dulce”, lucruri ce în final atrag consumatorul și îl face loial.

Echipa VENTO

Nu în zadar logoul brandului e în culori deschise, și asta pentru că VENTO este o companie deschisă pentru clienții săi. Fiecare dintre cele 860 de persoane care fac parte din marea familie VENTO cunoaște că oricine le calcă pragul merită cea mai înaltă deservire, și nu contează dacă e un automobilist care și-a achiziționat produse în valoare de mii de lei sau că e un copil care a venit pentru o înghețată. Aceste lucruri le învață în cadrul trainingului la care participă toți colaboratorii, dar și la team-buildinguri organizate pe parcursul anului, care de altfel au ca scop consolidarea echipei, nu doar prin sesiuni de studii, dar și prin timpul liber care îl petrec împreună.

Strategii de promovare

Reducerea consumului de combustibil, precum și suma achitată pentru acesta reprezintă unele din preocupările prezente ale proprietarilor de automobile. Totuși, atunci când aceștia aleg VENTO, ei știu că pot beneficia de diverse promoții, reduceri și chiar cadouri utile cu fiecare achiziție din cadrul stației de alimentare. Nu de puține ori, anume clienții au fost cei care au sugerat ideile pentru ele. În așa mod, a apărut și Ziua Sportului, pe care compania o marchează la data de 23 februarie și care a devenit o tradiție frumoasă. În acea zi, au loc diverse provocări pentru care consumatorul poate fi răsplătit cu combustibil doar pentru niște flotări. Și care de altfel, a adunat în acest an peste 400 de participanți.

VENTO are o comunitate virtuală destul de activă care este răsplătită prin diverse tombole organizate pe rețelele de socializare cu ocazia sărbătorilor și zilelor naționale (Ziua Limbii, Ziua Vinului), dar și celor internaționale (Ziua Cafelei, Ziua Zâmbetului, Ziua Prieteniei).

Excepție nu au fost și promoțiile legate de promovarea stilului de viață sănătos, și în care compania a continuat să susțină sportul de la noi din țară prin astfel de evenimente precum Turneul Internațional de Judo ,,Oleg Kretsul CUP”, ediția a IV-a, Finala Campionatului de Motocross din Republica Moldova, ediția a V-a sau finanțarea unei echipe de mini-fotbal din țara noastră.

ION ȘAHRAI, Director general VENTO Moldova

Suntem pe bună dreptate mândri de cultura serviciilor din stațiile VENTO. Să nu vă fie de mirare dacă veți da peste un șef de stație sau șef de secție deservind un client. Și asta pentru că suntem o echipă care lucrează ca produsul său să fie cel mai bun, o echipă în care nu există șefi și subalterni, doar colegi, care sunt gata să sară în ajutor de fiecare dată când e nevoie. Este conceptul nostru de percepție al unei benzinării, care nu trebuie să fie doar un spațiu pentru realimentarea mijlocului de transport, dar un loc în care atât proprietarul de mașină, cât și pasagerii săi, dar și pietonii să se regăsească în ceea ce VENTO poate oferi.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin