Top Branduri 2020: Asterra Group

Anul 2020 le-a adus poziția numărul unu în topul vânzărilor de asigurări generale din Republica Moldova.
O performanță frumoasă pentru una dintre companiile cu cele mai mari experiențe în domeniu din țară noastră. Totodată, CA „Asterra Grup” SA se mai poate mândri cu o altă reușită impresionantă, prin faptul că și-a extins rețeaua reprezentațelor în teritoriu. În așa mod, compania a ajuns și mai aproape de clienții săi și continuă să ofere cele mai calitative servicii pentru fiecare dintre aceștia.

Compania își propune o permanentă îmbunătățire a procedurilor interne de lucru și o mai puternică profesionalizare a relației cu clienții, livrarea unor soluții transparente și corecte acestora și, totodată, încearcă să găsească echilibrul necesar dezvoltării unor parteneriate durabile, să ofere servicii de calitate și în timp real clienților săi. Realizarea etapizată a acestor obiective și menținerea în top 5 al celor mai mari asigurători de pe piața RM reprezintă pentru CA „Asterra Grup” SA reușita primordială.

Să introduci ceva nou, foarte diferit, de ceea ce deja există, pe piața de asigurări nu este chiar simplu. Iar problema nu este generată de lipsa de idei sau dorință. Consumatorii asigurărilor din RM sunt de regulă interesați doar de clasa de asigurări obligatorii, indiferent de ce oportunități de siguranță poate beneficia prin intermediul asigurărilor facultative. Creșterea primelor încasate nu exprimă nici pe departe creșterea interesului populației față de asigurări, ci doar indică majorarea valorii bunurilor asigurate sau a tarifelor de asigurare. Dar aceasta nu îi diminuează entuziasmul și mereu are ceva special de a oferi fiecărui client în parte. „Asterra Grup” SA a reușit pe parcursul ultimilor 12 luni să implementeze noi modalități de lucru, axate pe mediul on-line. S-a pus accentul pe păstrarea locurilor de muncă pentru angajații companiei, astfel încât să nu fie afectată calitatea serviciilor prestate.

Sectorul de asigurări a parcurs în anul 2020 o etapă importantă prin implementarea unor noi standarde atât în ceea ce privește funcționarea, soliditatea financiară a companiilor de asigurări și calitatea distribuției produselor de asigurare, cât și cu privire la cadrul legal și normativ. Conformarea și alinierea la principalele repere ale transformării pieței de asigurări fără afectarea consumatorului final și reprezintă provocarea anului.

Compania a crescut și s-a dezvoltat de-a lungul timpului, începând cu anul 2006, adăugând constanță și valoare produselor oferite, abordării strategiei de vânzare, conceptului de deservire al clienților, reușind să creeze și să livreze sprijin în preluarea riscului și oferirea unor produse de asigurare cât mai complete. Anume accentul pus pe relația cu clienții pe durata întregului proces de asigurare a și generat sloganul „Cu siguranță împreună!”. „Asterra Grup” SA asistă clienții săi continuu, în toate cazurile, indiferent de unde s-ar afla.

Provocarea de bază a companiei noastre în acest an a fost adaptarea activității la condițiile sociale și economice prezente. Pandemia COVID-19 a pus amprenta pe întreaga activitate de asigurări. Noi, la rândul nostru, am fost motivați să punem accent pe dezvoltarea tehnologică și lansarea de noi produse și servicii, precum inspecția daunei sau constatarea daunei online/video, asistenți virtuali (chatbots), plăți on-line și comunicarea on-line cu clienții, precum și livrarea produselor direct clienților (cu respectarea tuturor restricțiilor în vigoare).

Roman Andronic – Director General, CA „Asterra Grup” SA

Abonează-te la articolele

Vip Magazin