Top Branduri 2020: DiazTech

Pentru a rămâne mereu la înălțime trebuie să depui multă muncă, efort, să investești într-o echipă de specialiști și nu în ultimul rând, să construiești parteneriate corecte și loiale cu fermierii din țară.

Artur Zgardan – fondator DiazTech

 

                   Compania DiazTech şi-a început activitatea în luna august, 2016.
Clienții acesteia s-au convins de eficiența tractoarelor şi utilajelor prin rezultatele remarcabile pe care le-au înregistrat. Acest lucru motivează reprezentanții companiei să depășească, în continuare, așteptările fermierilor şi să vină în fața lor cu cele mai inovative şi rezistente mașini agricole.

Pandemia a afectat prin faptul că nu s-a reușit organizarea în acest an a întâlnirilor cu producătorii agricoli așa cum obișnuiau anterior. Zilele de câmp sau prezența la expoziții cu demonstrații ale tehnicii agricole sunt foarte importante pentru un dealer de inputuri. Vizitele de studiu la fabricile producătoare de tehnică agricolă au fost anulate, ceea ce a dus la o lipsă dinamică în familiarizarea și informarea fermierilor despre noutățile apărute și ofertele propuse. 

Însă, DiazTech speră ca în 2021 va reuși să iasă în evidență, de fapt ca și în anii precedenți, prin extinderea gamei de produse agricole, prin politica echilibrată de ofertă și preţuri, prin acurateţea și operativitatea executării a serviciilor oferite.

Anul 2020 este cu siguranță unul dificil pentru producătorii agricoli, cu multe provocări și dezamăgiri. Cu toate acestea, compania știe deja că în agricultură rezistă cei care sunt optimiști, muncitori, cei care continuă să investească, să creadă în ceea ce fac și merg doar înainte. Deși pare paradoxal, dar criza care s-a abătut peste agricultorii din Moldova nu a afectat atât de mult vânzările. Echipa se aștepta la rezultate mult mai modeste, însă necesitățile climaterice îi obligă pe fermieri să se orienteze spre noi tehnologii, care, evident, impun investiții în tehnică agricolă performantă.

DiazTech continuă să creeze oportunități, să ofere sprijin la nevoie, să transmită mai departe valori care fac diferența. Pe lângă vânzare, punctele forte ale companiei sunt: consilierea clienților, oferirea unor soluții de finanțare, a serviciilor de garanție și post-garanție pentru tractoare și utilaje, furnizarea de piese de schimb originale, onorarea comenzilor în cel mai scurt timp, asigurarea unui service complet și asistență mobilă direct pe teren, în perioada campaniilor agricole.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin