Top Branduri 2020: Farmacia Familiei

Este unul dintre cele mai de succes branduri din Republica Moldova, îndrăgit și apreciat încă de la începuturi. Fondat în 2005 de către compania Dita EstFarm, rețeaua continuă cu brio misiunea ce o are – oferirea produselor farmaceutice de top, servicii și consultații profesioniste, branduri de renume, dispozitive medicale etc.
Ajunsă la vârsta de 15 ani, FARMACIA FAMILIEI pune accent pe calitate, accesibilitate și se poate mândri cu o echipă ce demonstrează în fiecare zi că succesul poate fi construit și la noi în țară.

Investițiile în asigurarea spațiilor comerciale și a angajaților cu măsuri suplimentare de protecție, diminuarea veniturilor și restricțiile impuse de situația excepțională au avut ca și consecință amânarea unor proiecte sociale. Ca și până la criză, compania va fi cea care corespunde încrederii comunității în care activează. Se vor dezvolta proiecte în online, implementa standarde de management anticriză, diversifica gama de produse și dezvolta sistemul de aprovizionare.

În pofida faptului că businessul farmaceutic este printre puținele domenii care a continuat să activeze cu program normal, pandemia a afectat situația economică a companiei din motive lesne de înțeles (carantina, diminuarea veniturilor populației și implicit schimbarea radicală a priorităților în coșul de consum). 

În acest an s-au deschis peste 20 de filiale, în diferite regiuni ale țării. În total, pe întreg teritoriul republicii sunt 192 de sedii FARMACIA FAMILIEI. Pandemia a mobilizat compania în mai multe acțiuni. S-au donat volume importante de produse de igienă și protecție instituțiilor medicale, azilurilor de bătrâni, centrelor maternale. S-au îndeplinit și dorințe! Peste 200 de copii din 60 de localități au beneficiat de câte un lap-top. S-a dorit oferirea unei șanse egale la educație pentru că fiecare copil contează.

În contextul răspândirii COVID-19, FARMACIA FAMILIEI a alocat resurse importante și s-a concentrat pe măsurile de prevenire a acestuia. S-au făcut eforturi pentru a asigura populația cu produse de sănătate, igienă și medicamente necesare în această situație de criză.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin