Top Branduri 2020: Supraten

Complexul Comercial Orașul Meșterilor este viza de reședință a mărcii SUPRATEN. Misiunea SUPRATEN este de a asigura țara cu materiale eficiente de construcție și durabile, pentru a-i oferi astfel siguranță și prosperitate. Iată de ce îi pasă nu doar ce materiale comercializăm, ci și de „viața” ulterioară a acestora, de finalitatea lucrărilor de construcție sau amenajare.

Brandul SUPRATEN a fost elaborat și lansat în 1997, la inițiativa Consiliului de administrare al companiei. Astăzi, la uzinele și centrele comerciale SUPRATEN, utilizând tehnologii germane moderne, muncesc peste 900 de angajați. SUPRATEN comercializează, dar și produce sute de tipuri de mărfuri finale. Denumirea brandului a fost stabilită în baza primului produs lansat pe piață – SUPRATON. Logotipul companiei este format dintr-un pentagon în formă de stea cu cinci laturi de diferite culori, cu un cerc în mijloc. Fiecare culoare are o semnificație aparte: albastru închis – precizie, albastru deschis – intelect și transparență, roșu – energie, galben – inspirație, optimism, verde – relaxare, iar cercul ce le reunește simbolizează unitatea și armonia.

Principalul obiectiv setat de către echipa companiei a fost satisfacerea necesităților fiecărui cumpărător. Vorbim despre cererea clientului pentru o selecție variată de produse impecabile, calitatea deservirii și comunicarea. În acest sens, rafturile celor două centre comerciale au fost completate cu produse noi. Iar pentru deplină bucurie, beneficiarii SUPRATEN au avut posibilitatea de a participa la tombole cu premii considerabile.

                         Nicolae Tricolici – DIRECTOR GENERAL SUPRATEN

Abonează-te la articolele

Vip Magazin