UNIC – Top Branduri 2021

Istoria Magazinului Central Universal UNIC începe în 1944. Pe atunci se poziționa ca cel mai cunoscut magazin din țară, fiind apreciat pentru diversitatea mărfurilor pe care o oferea. Astăzi, după o schimbare radicală a strategiilor manageriale, devine tot mai atractiv pentru cei mai mulți dintre noi. La UNIC găsești tot de ce ai nevoie  începând de la vestimentație, produse cosmetice, accesorii și terminând cu tehnică pentru casă ori aroma sublimă a cafelei de la Julius Meinl. S-a muncit mult pentru a ajunge la acest succes. Investițiile și ele se lasă cu multe zerouri, dar numai astfel un brand își continuă istoria, prin perseverență, inovație, verticalitate și receptivitate față de cerințele consumatorului.

0 mln. lei
valoarea investițiilor din 2016 până în 2021

REALIZĂRI

2021 a fost un an prodigios, care a pus un mare accent pe continuarea modernizării tehnice a clădirii. Au fost instalate diverse sisteme de ultimă generație pentru a continua dotarea interiorului ultramodern, modernizarea fațadei, dar și reparația spațiilor adiacente. Acum cumpărătorii se pot bucura de un spațiu mult mai luminos și cu mai multe posibilități de a face shopping.

STRATEGII DE DEZVOLTARE

UNIC continuă să-și dezvolte politica de promovare a celor mai cunoscute branduri autohtone. Astfel, oricine își poate completa garderoba cu noi piese vestimentare puse la dispoziție într-un vast asortiment.

Dezvoltarea armonioasă în plan comercial este una din prioritățile pe termen lung ale magazinului UNIC, care a devenit nu doar cel mai cunoscut magazin universal din țară, dar și cel mai popular. Aria extinsă a magazinului permite și atragerea brandurilor internaționale, fapt care îi asigură o creștere și o dezvoltare de durată.

PROMOVAREA CA OBIECTIV PRINCIPAL ÎN 2021

Inovațiile merg tot timpul la braț cu promovarea pe diverse canale online, dar și offline. Brandul UNIC a fost vociferat atât la Radio, în presa scrisă, cât și pe rețelele de socializare – instrumentul cel mai accesat în timpurile de azi. A fost nevoie de o modernizare și restructurare a concepțiilor de marketing pentru a se ajunge la actualul nivel de recunoaștere a brandului.

AMPRENTA MODERNIZĂRII

Ca și acum 60 de ani, magazinul Universal Central rămâne a fi locul unde există cea mai mare diversitate de produse pentru toata familia. Astăzi, UNIC își păstrează întâietatea, fiind Centrul Comercial cu peste 300 magazine diverse. Etajul 0 este destinat mărfurilor pentru casă – Magazinele Promstore, Enter, Xiaomi produselor cosmetice Myskin, Cosmeticshop, Visaje Nica, Erboresteria – Yarba, magazine de îmbrăcăminte, accesorii, gravură, ateliere de reparație a aurului și atelier de cusut. La primul etaj pot fi găsite articole de parfumerie Visaje Nika, Eyfel, şi cosmetică Cosmoshop, Beauty Factory, Moonglow,  Organic shop, Viorica Cosmetic, Loial, etc.; veselă, suveniruri – Suvenire.md; Ceasuri: Neotempo, Clepsidra; Papitaria Papirus, Libraria Bestseller. La etajul doi sunt expuse diverse articole vestimentare, încălțăminte, accesorii pentru femei. Cei peste 2000 m² de la etajul III sunt destinați în exclusivitate brandurilor autohtone: Alina Bradu, Ponti, Vistline, Fx textil, Milly Mia, Mallena, Duca, Brio, Ionel, Croitor Tricot, Tiras, Vestiti, Bombonici, Maxi Kids, Vitalie Burlacu si a produselor pentru copii. Etajul IV este destinat produselor pentru bărbaţi, iar ultimul etaj, V, propune țesături, lenjerie de pat, articole pentru casă, draperii, covoare precum și ateliere de cusut.

Astfel, în cei peste 15 000m2 suprafață comercială, UNIC reprezintă Magazinul tău Universal Central, care promovează și realizează mărfuri autohtone, dar și de import. Pasul următor, care e și continuitatea obiectivelor UNIC, este atragerea noilor companii și a brandurilor internaționale, dar și investițiile în infrastructură.

PLANURI DE VIITOR

Centrul comercial „UNIC” planifică să facă noi investiții în infrastructura clădirii, dar și a teritoriului adiacent. De noua imagine a fațadei centrului comercial se vor ocupa arhitecți din Germania, care deja au implementat prima etapă. Începând cu 2016, după ce s-a schimbat proprietarul, au fost făcute investiții în infrastructura clădirii de peste 180 mln. lei, inclusiv în amenajarea teritoriului adiacent și cel din strada Ismail. Au fost demolate construcțiile ușor demontabile: piața de flori, terasa de vară, și zona a căpătat o altă imagine. La a doua etapă urmează a fi făcute investiții adiționale în valoare de peste 250 mln. lei, spre creșterea confortului și amenajarea zonei adiacente. Teritoriul va fi înverzit și amenajat cu havuz și zone de odihnă. Planurile de dezvoltare pe termen mediu și scurt sunt crearea locurilor de parcare. Astăzi sunt doar 60 de locuri dintre cele 240 necesare. O parte dintre acestea vor fi create în subterana scuarului. Centrul commercial „UNIC” găzduiește la moment peste 290 de agenți economici care închiriază spații și numărul lor urmează să crească în următorii ani.

 

Abonează-te la articolele

Vip Magazin