Top 100 Branduri 2016. Stejaur /Mobilă/

Fabrica de Mobilă S. A „Stejaur” (fosta fabrică „M. V. Frunze”) este una dintre cele mai vechi întreprinderi din industria mobilei din R. Moldova. A fost fondată în anul 1912, activitatea ei desfășurându-se într-o încăpere mică, limitându-se la producerea scaunelor. Prin anii 1950, au fost construite treptat secțiile de producere nr. 1 și nr. 2, apoi blocul administrativ, laboratorul chimic, depozite și alte clădiri conexe, numărul angajaților fiind de 2000 de persoane.

Numele Branduluicamera-copii_fmt

În anul 1995, atunci când a fost privatizată întreprinderea, a fost eleborat și lansat brandul STEJAUR. Acest nume a fost selectat, în urma mai multor controverse și dezbateri, de către specialiștii companiei, ajungând la ceea ce numim astăzi calitate și durabilitate – STEJAUR.

Denumirea „Stejaur” vine de la îmbinarea a două cuvinte: stejar (arbore cu ramuri puternice și coroană bogată) și aur (calitate și valoare).

Logoul este construit pe același principiu și reprezintă două frunze de stejar cu forma lor specifică și ușor de recunoscut prin culorile naturale ale stejarului și ale aurului.

Logoul este conceput sub forma unui cerc cu un element ascuns – litera „S”; în același timp, aceasta prevede o pilă, unealtă cu numeroși dinți pentru tăiat lemnul.

Metaforic, logoul trezește mai multe asocieri cu diverse simboluri și obiecte, asocieri pe care le lăsăm pentru publicul larg, cel mai în măsură să le aprecieze.

Sloganul „Istorie de Valoare” scoate în evidență 104 ani de activitate ai companiei împreună cu valoarea adusă către client.

Actualmente, STEJAUR nu planifică modificarea brandului, deoarece acesta se remarcă prin stil, eleganță și experiență de muncă.

coltar-mandy_fmtIstorie şi rezultate

Fabrica parcurge un secol de activități şi schimbări; astfel, în 1995, aceasta a fost privatizată, ulterior procurându-se un teren pentru un amplasament nou în sectorul Ciocana, pe str. M. Dragan 11 / 1. Peste un an, aici a început construcția unor secții noi de producere, utilate cu echipamente modernizate și performante. Din 2007, întreprinderea trece în acest sediu.

În prezent, aici muncesc aproximativ 95 de angajați cu înalte calificări în domeniul de producere a mobilierului. Dacă pe parcursul a zeci de ani fabrica era specializată în producerea mobilierului standardizat, apoi la momentul actual politica ei economică o constituie individualizarea producției, mobilierul fiind confecționat conform preferințelor clientului, adică la comandă.

Stejaur abordează o diversitate de mobilier, având posibilitatea de a executa comenzi standard și comenzi unice adaptate cerințelor estetice, ergonomice și dimensionale ale utilizatorului. Aceasta face brandul mai tare pe piața mobilei, așa încât să țină piept dificultăților cu care se confruntă toată lumea.

Până în anul curent, produsele „Stejaur” au fost comercializate doar pe piața din Republica Moldova. Însă, din anul 2016, compania a început să-și desfășoare activitatea în România, unde puterea de cumpărare crește de la o zi la alta, fapt ce a determinat compania să aleagă anume această piață.

Promovarea brandului

În prezent, printre componentele de bază ale strategiei de promovare utilizate de Stejaur sunt comunicarea către clientul final despre utilitatea produselor sale de mobilier, precum și crearea unei imagini cât mai bune pe piață.

Printre metodele eficiente de promovare ale companiei sunt:

Participarea la târguri și expoziții: compania își propune participarea an de an la expoziții naționale și internaționale. Drept urmare, în această toamnă, Stejaur a participat la BIFE-SIM 2016, obţinând rezultate bune.

În ianuarie 2017, compania va participa la EXPOZIȚIA IMM COLOGNE din Germania.

Pentru anul precedent, au fost realizate în jur de 5000 de unități și în jur de 3000 de clienți unici au făcut comandă.

Un lucru este cert: imaginea companiei Stejaur s-a creat, de ani buni, prin calitatea produselor și diversitatea sortimentelor. Conformarea Fabricii de Mobilă „STEJAUR” la standardele internaționale de calitate a fost demonstrată prin implementarea în anul 2008 a Sistemului de Management al Calității ISO 9001 și, apoi, prin recertificarea acestuia în 2013 și în 2016.

Mai mult decât atât, numeroasele succese naționale și internaționale ale companiei sunt confirmate prin diplome și merite în domeniul producerii mobilierului.

 

1912 anul fondării fabricii

bunu_fmtEduard Bunu, directorul general al S.A. ,,STEJAUR”: Mobilarea căminului dumneavoastră presupune o muncă deloc uşoară și diversă, care ne permite să transformăm fiecare proiect într-unul personal, ca pentru noi acasă. Pasionați și deschiși noului, îmbrățișăm fiecare alegere a clientului și o considerăm reușită atunci când nevoile și preferințele noastre în materie de mobilier se îngemănează cu cele ale dvs. În virtutea acestei comuniuni, am creat un brand recunoscut pe piața mobilei – S.A. „STEJAUR” – brand care întrunește forță, eleganță și competență.

www.stejaur.md

Abonează-te la articolele

Vip Magazin