De mai bine de 15 ani, produsele poloneze pentru copii Babyono au apărut pe piața din Republica Moldova, dar în 2003, compania Rasna-Plus SRL a devenit distribuitorul exclusiv al acestui brand. Produsele Babyono sunt recunoscute în peste 100 de țări ale lumii, calitatea lor exprimând o abordare progresistă față de client, precum și abilitatea de a îmbina armonios accesibilul cu utilul, așa încât să rămână mulțumiți atât copiii, cât și părinții acestora.
Istoria
Babyono a apărut pe piața locală în 2001, având doar trei angajați. În prezent, marca a reușit să devină unul dintre lideri la capitolul fabricarea recipientelor pentru alimentarea copiilor, realizarea jucăriilor educative, dar și a produselor destinate igienei postnatale pentru mame și copii. Brandul propriu-zis a fost lansat în 1990 și a fost creat în Polonia de ONO Pavel Antczak, distribuitorul oficial al acestuia în țara noastră devenind Rasna-Plus SRL.
Logotipul și sloganul companiei-mamă au fost modificate acum un an, când brandul Babyono a celebrat 25 de ani de la lansare. Astfel, caracterul textului a fost schimbat, conținutul, însă, a rămas același, iar sloganul „Ne gândim la dvs.” a devenit „We help to grow”, întrucât compania a ajuns să fie recunoscută pe plan mondial în peste 100 de țări, având 40 de distribuitori exclusivi!
Promovarea brandului
Brandul Babyono are o strategie de marketing bine pusă la punct. Produsele companiei sunt promovate intens la TV, în reviste și prin pliantele promoționale. Acum cinci ani, echipa din spatele acestui brand a lansat primul magazin online destinat copiilor, chiar dacă produsele Babyono pot fi găsite aproape în toate farmaciile și magazinele din Republica Moldova. În 2016, a fost deschis și primul magazin de firmă Babyono în Chișinău, iar în scurt timp, va apărea o rețea prin toată țara.
Anual, compania participă la expozițiile de profil atât din țară, cât și de peste hotare. O atenție deosebită este acordată concursurilor de pe rețelele de socializare, Babyono oferind premii de valoare, iar cea mai mare reușită a ei este inițiativa de organizare a concursului anual Mini Miss & Mini Mister Babyono, fiind și unicul brand autohton pentru copii care organizează astfel de competiții pentru aceștia.
15 ani pe piața autohtonă a produselor și a serviciilor pentru copii
Ion Șcerbatii, directorul general al SRL Rasna-Plus, distribuitorul oficial al Babyono în Moldova: La Babyono veți găsi anume acele produse de care au nevoie copiii, dar și mamele acestora. Nu în zadar, medicii și specialiștii le recomandă părinților să folosească produsele noastre pentru creșterea și dezvoltarea corespunzătoare a copiilor lor. Cei care aleg Babyono știu că produsele noastre se remarcă nu doar printr-o calitate ireproșabilă, dar și printr-un design original.
Text: Svetlana Tataru
Lasă un răspuns