Sisteme de încălzire
9 mln euro, fără TVA valorează brandul CAZAN.MD
Sunt cei care ne dau căldură. Prezenți pe piață din 2006, au reușit să deschidă șapte filiale la noi și să se extindă peste hotarele țării. Brandul Cazan.md oferă pieței alternative de încălzire, sisteme de apeduct și canalizare. Creatorii mărcii au abilitatea de a se racorda schimbărilor și afirmă că orice provocare este o nouă etapă în drumul spre scopul propus. Și acesta este unul destul de ambițios.
FILIALĂ LA IAȘI
Brandul Cazan.md a fost creat acum 18 ani de către Compania Viloterm SRL. Anul 2023 s-a marcat prin mai multe reușite, iar cea mai de rezonanță este extinderea pe piața internațională și anume deschiderea filialei în Iași, România. Au reușit să încheie 500 de contracte pentru a dota casele cu sisteme de încălzire, apeduct și canalizare pe tot teritoriul Republicii Moldova. Profitul companiei s-a majorat grație produselor calitative la prețuri avantajoase și, în acest sens, au fost semnate contracte de colaborare cu patru companii de producere a pompelor de căldură (Chofu, Midea, Lg, Termojet). Și asta pentru a oferi clienților o alegere mai mare în comparație cu piața concurențială
de la noi.
PRODUSUL VIITORULUI POMPELE DE CĂLDURĂ
Tot în 2023, fondatorii brandului și-au propus să comercializeze peste 200 de pompe de căldură. Ei afirmă că obiectivul menționat este o provocare destul de dificilă, deoarece clienții sunt sceptici vizavi de eficiența energetică și mulți nu dispun de bugete pentru o astfel de investiție. Dar compania continuă să informeze și este sigură că acest produs este produsul viitorului, iar viitorul este al sistemelor de încălzire pe curent electric.
IMPORTATORI OFICIALI AI VIVAX
Cazan.md a fost mereu axat pe necesitatea clienților, iar odată cu dezvoltarea pieței, a recepționat mai multe cereri de a aduce o gamă mai vastă de produse alternative pentru sistemele de încălzire. Și în 2023 lansează pe piață aparate de aer condiționat de la producătorul Vivax, fiind și importatorii oficiali ai acestuia. În prezent, reprezintă a 36-a țară care importă aceste aparate de aer condiționat de o calitate superioară, cu un design deosebit și care oferă temperatură optimă în orice sezon.
OFFLINE CU CLIENȚII FIDELI
Facebook și TikTok sunt instrumentele de promovare alese, platformele de unde reușesc să ajungă la cât mai mulți clienți. În cele șapte filiale există și o tradiție: cel puțin o dată pe an, clienții fideli sunt invitați la un offline cu bucate tradiționale, muzică și voie bună.
ȘI ACESTA E ABIA ÎNCEPUTUL!
Pompele de căldură sunt acum o carte de vizită a Cazan.md. Când au importat pompele japoneze Chofu, puțină lume auzise de aceste produse. Pe lângă Chofu, mai comercializează și alte branduri, dar 90% din clienți optează pentru marca japoneză, care s-a prezentat drept un producător de încredere. Și da, brandul Chofu a făcut și face în continuare furori pe piețe din Moldova și România, și acesta e abia începutul!
ECHIPAMENTE HVAC REGENERABILE
Așteptările pentru anul 2024 includ echipamente HVAC regenerabile în programe subvenționare sau scutirea lor de taxe vamele, lucru ce ar contribui enorm la independența energetică a țării. Piața moldovenească dispune de un potențial destul de mare pentru brand, iar soluțiile inovative sunt în proporție de 99 la sută compatibile cu casele din Moldova.
Victor Cheptene – fondator Cazan.MD
,,În acest an compania noastră a trecut la alt nivel de dezvoltare, am deschis o filială în România. Cochetam cu această idee de mai bine de trei ani și, în sfârșit, am reușit. E o cale plină de provocări, de lucruri noi, de oameni noi, dar ne bucurăm că am fost primiți călduros și continuăm să livrăm produse de cea mai înaltă calitate cu un service pe măsură atât în Moldova, cât și în România.”
Lasă un răspuns