PAPETĂRIE
Produsele lor sunt tot de ce ai nevoie pentru birou sau pentru ghiozdanul copilului tău. Fondat în 2005, brandul „Papirus” se distinge ca lider al pieței din Republica Moldova, oferind cele mai rafinate articole de papetărie, accesorii elegante pentru birou, jucării interactive pentru cei mici, dar și o varietate de alte produse. Secretul ascensiunii lor constă în cei 19 de ani de experiență și în extinderea continuă a gamei de produse, oferind o selecție variată și de înaltă calitate.
Distribuitori EXCLUSIVI a 10 branduri internaționale.
19 ANI DE ACTIVITATE, 10 BRANDURI, 50 DE ANGAJAȚI
Cu patru locații în capitală, 19 ani de experiență și 10 branduri recunoscute la nivel internațional, „Papirus” s-a impus ca un nume de încredere și respect în ochii clienților. Cei 50 de angajați sunt inima acestei afaceri, reprezentând cheia succesului într-un mediu de piață competitiv.
Dacă în urmă cu două decenii, „Papirus” se concentra asupra unei game mai restrânse de produse, astăzi compania s-a dezvoltat semnificativ, oferind în magazinele sale o varietate extinsă de articole școlare și de birou. În universul „Papirus”, vei descoperi hârtie de toate dimensiunile și culorile, ghiozdane și penare, instrumente de scris, table școlare și cretă, articole pentru artă, suvenire, cărți educaționale, jucării și puzzle-uri.
REALIZĂRILE ANULUI 2023
În 2023, „Papirus” și-a consolidat prezența prin deschiderea celui de-al patrulea și cel mai mare magazin, situat în inima Chișinăului (Centrul Comercial „Gemeni”, etajul 3). De asemenea, în acest an, au reușit să își extindă spațiul de depozitare cu destinație angro, permițându-le astfel să diversifice și mai mult gama de produse, iar pentru a satisface nevoile clienților ce preferă cumpărăturile de la distanță, s-au concentrat și pe actualizarea sistemului online, aducând îmbunătățiri notabile în ceea ce privește prețurile competitive, opțiunile de plată și livrările rapide în toată țara.
Tudor Soltan – director general Birolux-MT
,,Pentru anul 2024, compania Birolux-MT are planuri ambițioase și suntem ferm convinși că ne vom atinge toate obiectivele propuse. Prioritățile noastre sunt menținerea calității produselor, diversificarea și lărgirea sortimentului de cărți, îmbunătățirea serviciilor oferite și extinderea rețelei de magazine „Papirus”.
Lasă un răspuns