McDonald’s: I’m lovin’ it

SERVIRE RAPIDĂ

Este una dintre primele mărci de renume mondial care a intrat pe piaţa moldovenească acum 25 de ani, când a fost deschis primul restaurant McDonald`s în Moldova. După o creștere constantă și o cifră impresionantă de 7 restaurante, în anul trecut au inaugurat încă două localuri care se bucură de un succes enorm printre vizitatorii din sectorul Buiucani al Chișinăului și printre shoppingomanii de la Port Mall.

Sloganul care te îndrăgostește

”I’m lovin’ it”, este sloganul utilizat la nivel global de către McDonald’s. Acesta a fost introdus în 2003, propunându-și crearea unei legături emoționale mai profunde cu oaspeții. De altfel, „i’m lovin’ it“ sunt cuvintele care exprimă cel mai bine tinerețea ca stare de spirit, entuziasmul, experiențele plăcute și unice din fiecare zi, dar și dorința de succes obținut prin exigență și lucru bine făcut. Sloganul “i’m lovin’ it” a devenit cel mai longeviv slogan McDonald’s din istorie.

Provocarea anului 2023

În 2023, deficitul de forță de muncă a reprezentat o provocare semnificativă în companie, impunând ajustări în strategiile de recrutare și dezvoltare a personalului, pentru a menține stabilitatea și eficiența operațională în restaurantele McDonald’s. Prioritatea numărul unu a brandului este să ofere fiecărui oaspete o servire corectă, rapidă și amabilă, alături de produse de calitate, fierbinți și gustoase, menținerea unui mediu curat și plăcut pentru a asigura o experiență excelentă la fiecare vizită.

Și-au propus să transforme fiecare interacțiune la McDonald’s într-o experiență specială, atât pentru oaspeți, cât și pentru angajați. Pentru că unul dintre scopurile de bază este să ofere siguranța și bunăstarea angajaților, printr-un mediu de lucru sigur și satisfăcător.

Noutăți

Anul 2023 a fost marcat de deschiderea a încă două restaurante: McDonald’s Buiucani și McDonald’s Port Mall, extinzându-se pentru a fi și mai aproape de oaspeții lor. De asemenea, au lansat cu succes Programul de loialitate în Aplicația McDonald’s, acesta fiind un mod de a le spune mulțumesc celor care le trec pragul.

Promovarea brandului

McDonald’s este un brand deschis pentru fiecare. Sunt prezenți pe toate canalele de promovare, astfel pot atinge o audiență mai largă.

Este greu să aprecieze care dintre campaniile lor s-au bucurat de cel mai mare succes, însă, cu siguranță, lansarea programului de loialitate reprezintă un pas important în strategia de inovare și digitalizare, iar faptul că aplicația a atins peste 100 mii descărcări în mai puțin de un an, demonstrează încă o dată deschiderea oaspeților către tehnologiile noi și orientarea către experiențe mai personalizate.

Valorile McDonald’s

Ospitalitate: Oaspeții noștri și echipa se află în centrul atenției noastre.

Diversitate: Ușile noastre sunt deschise pentru toată lumea.

Integritate: Suntem consecvenți și corecți. Ne respectăm fiecare promisiune.

Comunitate: Ne implicăm activ în comunitățile din care facem parte.

Familie: Avem încredere unul în celălalt. Și suntem mai mult decât o echipă.

2024 sună bine

La moment au nouă restaurante în orașul Chișinău, dar planifică să se extindă și în alte localități ale Republicii Moldova, următorul local urmând să fie deschis în orașul Bălți. Ce urmează? Cahul sau Comrat? Cu siguranță aflăm în 2025.

Valoarea brandului

La nivel global, în 2023, valoarea brandului McDonald’s s-a ridicat la 191,11 miliarde de dolari americani. Conform raportului Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2023, McDonald’s este în top 10 cele mai valoroase mărci de fast-food la nivel global.

Ghenadie Sanduța – director McDonald’s Moldova

,,În retrospectivă, anul 2023 a fost un an plin de realizări notabile pentru McDonald’s. Am avut parte de succese importante, într-un mediu de afaceri provocator. Deși nu am depășit complet așteptările noastre inițiale, suntem mândri de progresele făcute și de impactul pe care l-am avut.

Sărbătorind 25 de ani de la deschiderea primului restaurant McDonald’s, am reconfirmat adaptabilitatea noastră la schimbările din industrie. Succesul nostru se datorează în primul rând echipei noastre dedicate, care a depus eforturi extraordinare pentru a atinge obiectivele stabilite.

Apreciem fiecare contribuție și suntem recunoscători pentru angajamentul tuturor în realizarea acestor succese. În ciuda provocărilor, rămânem determinați să construim pe această traiectorie de creștere și să oferim experiențe memorabile oaspeților noștri. Privim cu optimism către viitor, pregătiți să transformăm lecțiile în oportunități și să scriem noi capitole în istoria noastră de succes.”

Date de contact:

mcdonalds.md

Abonează-te la articolele

Vip Magazin