BERD’S CHIȘINĂU MGALLERY HOTEL COLLECTION – Top Branduri 2021

BERD’S Chișinău MGallery Hotel este o afacere a familiei Berdos. Anul 2021 a fost primul an de activitate sub brandul MGallery, astfel devenind primul reprezentant al grupului hotelier francez Accor în Moldova, unul din cele mai importante lanțuri hoteliere din lume.

0
MDL - investiți în promovarea din 2021

ȘI DIN START ÎNCEPUTUL A FOST FRUMOS

O realizare de succes la finele anului a fost clasarea hotelului pe locul I în cadrul Hotelelor segmentului Premium din Europa de Nord  Est, la capitolul satisfacerea oaspeților (Guest Satisfaction). Este un rezultat extraordinar atât pentru hotel, cât și pentru Republica Moldova.

Tot în 2021, BERD’S Chișinău MGallery Hotel a avut onoarea să găzduiască pe însuși președintele Germaniei, Frank-Walter Steinmeier  primul președinte de țară care s-a cazat la BERD’S. Alegerea președintelui a fost determinată de faptul că acesta este unicul hotel din Moldova care poate transmite frumusețea autentică a culturii și a tradițiilor locale. Le-a făcut și o promisiune  va reveni pentru un city break.

CEL MAI AUTENTIC HOTEL DIN MOLDOVA

Autenticitatea, obiectele de artă și covoarele seculare, care decorează holurile hotelului, atmosfera inedită îmbinată perfect cu eleganța spațiilor largi, îl fac unic și de neegalat în Republica Moldova. Acest hotel demonstrează încă o dată că poate fi mai mult decât servicii de cazare.

Ei sunt primii care au valorificat „Pomul Vieții”, începând cu anul 2015. Acesta reprezintă simbolul național al culturii noastre și poate fi regăsit în țesătura covoarelor vechi, în lucrările de ceramică și multe alte elemente de artă, marmură și alte lucrări ale artiștilor autohtoni din colecția hotelului.

Pentru un oaspete este locul perfect de a face cunoștință cu obiceiurile, tradițiile, gastronomia și cultura țării.

EXPERIENȚA GASTRONOMICĂ

O nouă pagină pentru restaurantul BERD’S este colaborarea cu Alexandru Comerzan, unul dintre cei mai cunoscuți bucătari de la noi, și nu doar. În 2019, Alexandru a luat premiul cel mare la show-ul românesc „Chefi la cuțite”. Totodată este și participant în cadrul proiectului culinar „Artizanii Gustului”, prin intermediul căruia numele lui a devenit mult mai sonor în țară. Noul Brand Chef al restaurantului invită oaspeții să descopere tradițiile noastre culinare și produsele locale într-o nouă experiență gastronomică. În noul meniu se regăsesc atât rețete vechi ale bucătăriei moldovenești, cât și interpretări moderne cu un ușor accent italian, inspirat din copilăria și viziunea lui Alexandru. Povestea gustoasă despre Moldova își găsește continuitate și în colecția impresionantă de vinuri preponderent autentice, pentru a completa experiența oeno-gastronomică.

PRÂNZUL OFICIAL CU OCAZIA CELOR 30 DE ANI DE INDEPENȚĂ A REPUBLICII MOLDOVA, găzduit de Președintele țării Maia Sandu, la care au fost prezenți 3 președinți ai țărilor vecine  Președintele României, Klaus Iohannis, șefii de stat din Polonia, Andrzej Duda, și Ucraina, Volodimir Zelenski și alți oaspeți oficiali, a fost pregătit și servit de bucătarii restaurantului BERD’S. Este o onoare și un moment de mândrie pentru întreaga echipă a hotelului  această încredere și înaltă apreciere a profesionalismului culinar.

CAMPANII DE SUFLET

Şi prezența activă online și-a spus cuvântul. Cea mai răsunătoare campanie a fost însă #6faptebune. Printr-o astfel de inițiativă s-a marcat cea de-a 6-a aniversare a hotelului BERD’S. În cadrul campaniei a fost organizat un lanț de acțiuni sociale prin care s-a oferit ajutor celor care într-adevăr au nevoie de grijă și susținere. A fost cea mai puternică campanie de promovare care s-a bucurat de un impact relevant în societate.

Este de admirat și faptul că în 2021 s-a oferit continuitate expozițiilor de artă modernă ale tinerilor artiști, promovându-se, prin lucrările lor, specificul culturii și al artei din Republica Moldova.

GRIJĂ, ATENȚIE, NOI EXPERIENȚE – VALORILE ANULUI 2022

Odată cu relansarea circulației aeriene, se prognozează un progres în domeniul hotelier. O privire de perspectivă, după pandemie, e că hotelurile mici vor fi mult mai solicitate decât cele mari, pentru că pot oferi mai multă grijă, atenție și experiență de neuitat. Aceste valori au devenit prioritare în perioada pandemică și în 2022 vor continua să bucure oaspeții cu noi amintiri.

De aici vine și sloganul companiei „Stories that stay” – povești care rămân în amintiri.

LUCIA BERDOS

PROPRIETARĂ BERD’S DESIGN HOTEL

 

Anul 2021 a fost extrem de provocator. Am fost puși în situația de a ne reinventa, de a ne redescoperi, de a vedea lucrurile altfel – adaptate la realitatea de după 2020. Cu toate acestea, împreună cu echipa, am reușit să mergem înainte și să ne mândrim cu reușitele noastre. Anul 2021 ne-a oferit experiențe unice și multe lecții, făcându-ne mai puternici, mai profesioniști și mult mai flexibili. Ne-a fortificat pozițiile, reamintind-ne încă o dată despre cine suntem și despre ce ne dorim să povestim oaspeților. Am realizat că și în continuare vor depune tot efortul pentru a valorifica povestea de succes a Moldovei. Mulțumesc echipei pentru efort, susținere, implicare și dedicație. Fără ea, nimic nu ar fi fost posibil

E trist să conștientizezi acest lucru! În astfel de timpuri doar clienții fideli mai pot ține în tonus o afacere, iar noi suntem fericiți că îi avem! În 2021, Crosta Kitchen&Bakery, cu mult drag a întîmpinat și a deservit 146 000 de oaspeți, pe care îi așteptăm neapărat și în anul 2022!

Abonează-te la articolele

Vip Magazin