Cristina Aramă – OMUL ANULUI 2022

COMUNICARE CORPORATIVĂ

Fişier

PR MANAGER KAUFLAND MOLDOVA

DATA NAȘTERII: 05.05.1990 

STUDII: LICENȚĂ ÎN JURNALISM, USM, FACULTATEA DE JURNALISM ȘI ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII; MASTER ÎN ADMINISTRAREA AFACERILOR, ASEM

COORDONARE: TATIANA PĂTRUNJEL

FOTO: ARHIVA PERSONALĂ

Cristina Aramă

Oamenii aleg branduri responsabile

Kaufland a făcut primii săi pași în Republica Moldova alături de ea. Au crescut împreună…

Cristina este comunicatorul ce a urmărit cu atenție și a susținut evoluția imaginii brandului, a creat relații bune cu publicul și a a implementat, împreună cu alți parteneri neguvernamentali, proiecte sociale de anvergură. „Să fii Moș Crăciun e Simplu!”, „Mai puțină risipă, mai mult bine!”

„Spring Project” sunt doar câteva dintre ele. Și, vor urma…

Atunci când îți alegi profesia pentru că îți place, lucrurile merg de la sine. Primii pași în jurnalism mi-au pus bazele profesionale. Lucrând în mai multe instituții media, pe lângă scris, am mai deprins și niște principii de lucru care acum sunt recunoscute și încurajate în orice companie de renume: corectitudinea, verticalitatea și performanța. Iar la Kaufland, valorile umane și atitudinea unui angajat sunt apreciate în egală măsură cu profesionalismul.

Anul 2022 ne-a adus și mai aproape unii de alții. Tragedia din Ucraina a determinat compania Kaufland să fie printre primele care a oferit suport pentru refugiați. Prin intermediul asociațiilor neguvernamentale partenere, în colaborare cu autoritățile naționale și locale, Kaufland a oferit bunuri în valoare de peste 10 milioane de lei: produse alimentare neperisabile și articole de igienă.

În comunitățile în care ne desfășurăm activitatea, luăm decizii cântărind cu atenție impactul asupra mediului înconjurător, asupra lanțului de furnizori, a clienților și angajaților noștri. În confirmarea acestui fapt, am publicat primul Raport de Sustenabilitate, pentru martie 2021 – februarie 2022. El corespunde tuturor standardelor internaționale de raportare GRI și include acțiuni concrete de sustenabilitate realizate de către companie, cu evoluții ce includ rezultate măsurabile și impactul real în societate, economie și mediu.

Pentru Kaufland, susținerea culturii este unul din pilonii de bază în strategia de Responsabilitate socială a corporațiilor (CSR). Avem o serie de proiecte frumoase pe care le susținem alături de Moldovan National Youth Orchestra, Centrul de Teatru ș.a. Aceste acțiuni de comunicare mă fac să mă simt împlinită. Kaufland contribuie la creșterea dragostei față de Artă și a spiritului estetic al acestei țări.

La nivel de grup, Kaufland a stabilit o strategie de comunicare pe termen lung, fiind adaptată la necesitățile și direcțiile pe care și le setează fiecare țară în parte. Sunt responsabilă să implementez această strategie la noi, utilizând instrumentele potrivite publicului nostru.

Vremurile când companiile se puteau baza doar pe performanțele financiare au apus. Clienții comunică cu noi. Cercetează, se informează, pun întrebări. Vor să știe concret cum te-ai implicat în comunitate, în economie și la nivel de mediu.

Brandurile trebuie sa fie responsabile. Au obligația morală de a face bine. Iar așteptările consumatorilor sunt mari – oamenii văd mediul privat, companiile, adevărați eroi, care pot salva societăți și economii.

Anul financiar 2022 este definit prin 3,8 mln MDL investiții în proiecte de responsabilitate socială.

În 2023 sper să trecem de la termenul adaptabilitate la predictibilitate, tranziție în care eforturile noastre vor fi direcționate spre dezvoltarea unui business util societății și sustenabil. În acest scop, voi continua să urmăresc toate subiectele care fac relevantă compania Kaufland în calitate de actor socio-economic. Am realizat o serie de proiecte sociale sub umbrela „Implicarea face diferența”. Astfel contribuim la o schimbare pozitivă pentru tot mai mulți beneficiari.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin