830 clienți în 2023 și 2830 piese de mobilier
Mobilă
Calitatea superioară este echivalentul unui stil de viață ce aduce mai mult confort, încredere și contemplare. Este o demonstrație a faptului că prin cizelarea simțurilor estetice lumea evoluează, totuși… STILL FERRO este brandul ce ar concura cu marii producători de canapele și scaune din Europa. Să le urăm succes!
Realizarea anului 2023
A fost înregistrată o serie de produse dedicate segmentului HoReCa, reușind să se distingă prin proiecte de succes. Două dintre aceste proiecte notabile includ Hotelul RiverSide Resort și colaborarea cu compania internațională Chunchyroll. RiverSide Resort s-a bucurat de designul stilat, marca STILL FERRO şi mobilier de înaltă calitate, dăruind oaspeţilor o atmosferă memorabilă. În același timp, colaborarea cu brandul Chunchyroll a adus un nivel de confort în spațiile lor de lucru, evidențiind funcționalitatea și adaptabilitatea liniei de produse.
Puncte forte ale brandului
Personalizarea a asigurat proiectului final o reflecție exactă și cu precizie, a viziunii originale a designerului.
Extinderea gamei de produse, concentrându-se, cu pasiune, asupra producției de scaune – o categorie importantă, în special, pentru HoReCa.
Această inițiativă a întărit solid poziția companiei, ca producător de încredere în privința personalizării scaunelor.
Focusându-se, cu dăruire și determinare, pe acest aspect, compania reușește să ofere clienților oportunitatea de a-și personaliza scaunele în detaliu, aducând o notă distinctivă în fiecare proiect și consolidând reputația de brand furnizor de mobilier, adaptat nevoilor individuale.
Inovații implementate pe piața din Moldova
Inovația și colaborarea definesc de 15 ani deja drumul STILL FERRO în lumea designului.
Compania a intensificat eforturile pentru a aduce personalizarea produselor la un nivel superior, ceea ce a dus la o creștere semnificativă în colaborările cu designeri, marcând o direcție clară spre parteneriate de lungă durată.
Împreună cu designeri de încredere, STILL FERRO oferă posibilitatea unui număr mai mare de doritori să-și realizeze orice proiect de design interior. În confortul absolut și cu autenticitatea pe care și-au imaginat-o dintotdeauna.
Scopul consolidării brandului
Prin strategii de mentenanță a calității, se dorește o prezență a calității superioare pe această piață, creșterea volumului de vânzări, asigurarea unui nume de încredere în furnizarea mobilierului autohton.
Așteptări de la anul 2024
Pentru anul viitor, STILL FERRO se va concentra asupra extinderii pe piața europeană, abordând provocări noi și ambițioase. În acest sens, compania propune să introducă un design inovator și calitatea produselor autohtone, pe piețele internaționale.
Angela Beșelea – fondatoarea StillFerro
,,Îmi amintesc cu drag și emoție acea zi frumoasă din anul 2009, când am inaugurat primul showroom la Chișinău. Au trecut 15 ani de atunci, dar încă am emoții. Lansam pe piață mobilă diferită de tot ce exista, ne jucam cu metalul forjat și era mult artistism și creativitate în tot. Am fost și continuăm să fim unici. Astăzi, suntem mai mari, mai buni, am extins mult gama de produse, iar scaunele și canapelele noastre pot concura ușor cu orice brand italian celebru. Vreau să cred în viitorul acestei țări, bunăstarea clienților noștri și corectitudinea cu care se fac afaceri. Așa vom privi cu mai multă încredere și la viitorul brandului nostru, creat acasă, cu multă dragoste și muncă.”
Lasă un răspuns