TOP BRANDURI 2019: GRANIER

Lanţul de patiserii „Granier” nu mai are nevoie de nicio prezentare. În decursul celor cinci ani de activitate a devenit atât de îndrăgit, încât mai toţi oamenii capitalei îl cunosc. Succesul e şi mai mare când vezi grupuri de turişti străini cum savurează din deliciile vitrinelor „Granier” cu o cafea sau un cappuccino preparat după tradiţii italiene. Opt localuri în diverse sectoare ale capitalei adună rânduri cuminţi de clienţi care aşteaptă să fie deserviţi cu produse de-a dreptul tentante.

130 de angajaţi GRANIER

ISTORIA UNUI… COVRIG

Istoria lansării brandului „Granier” începe de la un covrig gustat la București. Acea savoare unică, nemaiîntâlnită, a motivat o familie să se aventureze și să lanseze o astfel de afacere și în Republica Moldova. Iar azi, fiecare locuitor se poate delecta atât cu covrigii gustoşi, cât și alte bunătăți, pe care odată ce le-ai încercat, tot revii la ele.

REUŞITE ÎN 2019

Ne-am obişnuit să vedem cum lumea ia cu asalt deliciile „Granier”, iar alături de cele şapte localuri deja existente, iată-iată că al optulea îşi aşteaptă oaspeţii. Să creşti numărul de cumpărători de la 4.000 la 5.000 per zi e mai mult decât o performanţă, nu mai vorbim de cifra de afaceri, majorată cu 30 la sută anual. Fiecare client mulțumit e o frumoasă realizare pentru această afacere. Echipa e fericită să constate că oferă oamenilor senzaţia că fac parte dintr-o familie pasionată de bunătăţi făcute cu dragoste. Cei 130 de angajaţi vin la muncă fiind inspiraţi de fidelitatea clienţilor vechi şi noi. Special pentru ei prepară cu drag cele mai bune produse de patiserie.

PRINTRE PRIMII

Întotdeauna sunt puși spre a oferi servicii și produse noi, mai ales că „Granier” e prima afacere de acest tip, lansată în 2019. Dar anul acesta urmează să fie lansate noi deserturi, cum ar fi mult îndrăgitul Napoleon și pâinea pe maia, ca de pe timpurile bunicilor noștri. Patiseria este prima ce a trecut la pungile biodegradabile pentru că îi pasă de mediul încojurător şi de sănătatea cumpărătorilor.

GUST CU TRADIŢIE

Acesta este sloganul patiseriei. Fiecare produs este gătit după tradiţii bine înrădăcinate. Dacă vrei să savurezi o cafea la Paris, atunci poţi lua la pachet un croasant, dacă vrei să fii acum la Milano, atunci vei găsi la „Granier”, gustul veridic al tradiționalului desert italian, tiramisu, iar dacă vrei să simți gustul copilăriei, atunci plăcintele bunicii le găsești tot la „Granier”. Colectivul companiei își dorește ca anul 2020 să fie la fel de bun ca 2019. Desigur, o creştere a cifrei de afaceri niciodată nu a lipsit de pe lista de obiective. Urmează noi patiserii în alte zone ale oraşului și surprize pentru consumatori.

Tatiana Motînga, manager Granier

Le mulțumim clienților pentru fidelitatea și dragostea care o au pentru produsele „Granier”. E cea mai puternică motivaţie de care avem nevoie.Suntem fericiţi să constatăm că deliciile noastre sunt pregătite cu multă dăruire, cu ingrediente de top. Au devenit preferatele multor familii, iar acest lucru nu face decât să ne încânte.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin